728 x 90

«اتحاد علیه ایران هسته‌ای» خواهان تحقیقات فدرال پیرامون نفوذ رژیم ایران در آمریکا شد

حسین موسویان
حسین موسویان

به‌دنبال افشاگریهای جدید پیرامون نفوذ رژیم ایران در دانشگاه پرینسون آمریکا، سازمان اتحاد علیه ایران هسته‌یی، با انتشار بیانیه به تاریخ پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت خواستار تحقیقات فدرال در این باره و قطع هر گونه همکاری با حسین موسویان، به‌عنوان مهره این رژیم در دانشگاه پرینسون شد.
مارک دی والاس، مدیر عامل سازمان اتحاد علیه ایران هسته‌یی درباره بیانیه منتشر شده گفت: «دانشگاههای آمریکایی باید مراکز یادگیری باشند، نه کانال‌هایی برای دستور کارهای خارجی. گزارش امروز نشان می‌دهد که چگونه دولت ایالات متحده در مقابله با عملیات نفوذ جمهوری اسلامی در خاک ایالات متحده عقب است».
وی اضافه کرد: «انبوهی از گزارشها در سال گذشته از تعلیق رابرت مالی نماینده ویژه آمریکا در امور ایران گرفته تا افشای "ابتکار کارشناسان ایران" و نقش دانشگاه پرینستون به‌عنوان پلتفرمی برای ترویج منافع جمهوری اسلامی، ضرورت یک تحقیق رسمی کنگره را نمایان می‌کند».
خاطر نشان می‌شود که پایگاه خبر «سمافور» در گزارشی که روز پنجشنبه منتشر کرد با اشاره به نقش دانشگاه پرینسون در ایالت نیوجرسی در تسهیل نفوذ رژیم ایران و نقش حسین موسویان در این دانشگاه نوشت که دانشگاه پرینستون در دوران ریاست‌جمهوری باراک اوباما قصد داشت نقش یک بازیگر محوری را در ترمیم روابط تهران و واشنگتن ایفا کند.
این دانشگاه بعداً مرکز مطالعات ایران را تأسیس کرد، یک دیپلمات ارشد جمهوری اسلامی را در ساختار خود پذیرفت و برنامه تبادل دانشجو با جمهوری اسلامی را به راه انداخت.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/cc1c2617-4718-4100-907e-908852605529"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات