728 x 90

آنا فرث: به شورای ملی مقاومت ایران در پارلمان پیوستم تا در مورد مقابله با تروریسم و تهدیدات داخلی از سوی رژیم ایران بحث و تبادل نظر کنیم

آنا فرث نماینده ارشد پارلمان انگلستان
آنا فرث نماینده ارشد پارلمان انگلستان

آنا فرث نماینده ارشد پارلمان انگلستان

به شورای ملی مقاومت ایران در پارلمان پیوستم

تا در مورد مقابله با تروریسم و تهدیدات داخلی از سوی رژیم ایران

بحث و تبادل نظر کنیم

 

آنا فرث نماینده ارشد پارلمان انگلستان از حزب محافظه‌کار در حساب ایکس خود روز ۱۹ اردیبهشت در حساب ایکس خود نوشت: من مفتخرم که در کنار کسانی قرار گرفته‌ام که مخالف رژیم قرون‌وسطایی ایران هستند.

من خوشحالم که امروز به شورای ملی مقاومت ایران در پارلمان پیوستم تا در مورد مقابله با تروریسم و تهدیدات داخلی از سوی رژیم ایران بحث و تبادل نظر کنیم.

دکتر آلخو ویدال کوادراس، نایب‌رئیس سابق پارلمان اروپا و رئیس کمیته بین‌المللی در جستجوی عدالت، به ما پیوست و شهادت قوی خودش را با ما به اشتراک گذاشت.

دکتر کوادرس در ۹ نوامبر ۲۰۲۳ در مادرید هدف سوءقصد قرار گرفت، پس از تیراندازی به او، وی تمام توانش را بکار گرفت تا بر روی تلفن همراه خودش بنویسد «ایران»! که نشان می‌دهد چه کسی مسئول این اقدام جنایتکارانه است.

هم وزارت اطلاعات و امنیت و هم سپاه پاسداران مسئول اقدامات تروریستی متعدد در خارج از ایران بوده‌اند و ترورهای بی‌شرمانه شخصیتهای اپوزیسیون در کشورهای مختلف اروپایی و کشورهای همسایه، شیوه عملیاتی رژیم ایران از بدو تأسیس این رژیم بوده است.

ما باید برای مقابله با تروریسم رژیم ایران در اروپا اقدام قاطعانه‌ای انجام دهیم.

و پلیس و سرویسهای امنیتی ما به هر ابزار قانونی برای مبارزه و مقابله با تهدید داخلی و بین‌المللی که از سوی [رژیم] ایران مطرح می‌شود، نیاز دارند.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4e22439f-2f05-419b-9f30-406dd4c6a730"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات