728 x 90

شقه دروني رژيم,

پاسدار سعید قاسمی: خط سوراخ است. علمدارها خسته شده‌اند

-

پاسدار سعید قاسمی
پاسدار سعید قاسمی
پاسدار سعید قاسمی از فرماندهان سپاه پاسداران و سرکرده لباس شخصیهای خامنه‌ای، درباره اوضاع بحرانی رژیم و نگرانی شدید خامنه‌ای، خطاب به سران قوای رژیم گفت: «وقتی گیج‌بازی درمی‌آورید، ننه من هم می‌فهمد که نامه‌نگاری شما باعث می‌شود که اذهان جامعه متوجه می‌شود که خط سوراخ است. دیشب بغض و نگرانی رهبر را در تصویر دیدید. هزاری هم که جوانان رهبر را گرم کردند که آقاجان! نگران و ناراحت نباش، نگرانی و استرس را در چشم‌های رهبر می‌دیدید».

وی اضافه کرد: خط سوراخ است. علمدارها خسته شده‌اند... .. الآن شما دارید به عمد یا به سهو این بلا را سر فرماندهی کل قوا هم می‌آورید. این‌که نمی‌شود بگویید: «ای رهبر آزاده! آماده‌ایم آماده!» و بعد رهبر در خط مقدم هم شناسایی کند، هم دیده‌بانی کند و هم نگهبانی بدهد. پاسدار قاسمی خطاب به احمدی‌نژاد گفت: از یک جا به بعد، پیچ پیچید، رئیس‌جمهورش نپیچید، رئیس‌جمهور سقوط می‌کند. بنا‌ به هر دلیلی یابو او را برداشت! نمی‌توانی به‌زور صندلی را نگه‌داری آقا! تحویل بده برو...

سرکرده لباس شخصیهای خامنه‌ای، رفسنجانی را نیز مورد حمله قرار داد و گفت: آقای هاشمی! اگر خواستیم برگردیم به دلار 400 تومان زمان تو و زمان جنگ برنمی‌گردیم... نمی‌شود در بندر انزلی گوش‌ماهی و صدف پلاستیکی چینی 40هزار تومان معامله شود. کلاه حصیری که یک عمر صنایع دستی گیلان و مازندران بوده است، چینی‌اش در مازندران پر باشد. دیگر کسی در گیلان و مازندران سبد نمی‌بافد.. اینها محصول تو هستند آقای هاشمی و همین‌طور تا زمان آقای احمدی‌نژاد».
وی در ادامه اضافه کرد: پریروز آمدید فشفشه هوا کردید که خودروی ملی درست کرده‌اید. الآن می‌رویم می‌بینیم کارخانه تعطیل است. ایران‌خودرو دیزل با چندین هزار پرسنل تعطیل است. چرا؟ می‌گوید این بایستی از کره می‌آمد، این باید از چین می‌آمد، این بایستی از فلان جا می‌آمد. پس دروغ می‌گفتید.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1eabce9d-0f0d-48cc-8843-a35c56e45f1f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات