728 x 90

سوريه,

باز پس گرفتن مناطقی از شهر حلب توسط رزمندگان سوریه

-

باز پس گرفتن مناطقی از شهر حلب توسط رزمندگان سوریه-آرشیو
باز پس گرفتن مناطقی از شهر حلب توسط رزمندگان سوریه-آرشیو
به گزارش اورینت تلویزیون اپوزیسیون سوریه رزمندگان در حلب مواضعی را در محله بنی زید به تصرف خود درآوردند.

جبهه شام فیلمهایی را منتشر کرد که این درگیریها را نشان می‌دهد. منابع نظامی گفتند بیش از 25 تن از عناصر رژیم اسد و شبه‌نظامیان تحت‌امر او در محله خالدیه حلب کشته شدند.

در این رابطه یاسین ابو راعد عضو دفتر مطبوعاتی نیروهای انقلاب سوریه در مورد باز پس گرفتن محله بنی زید توسط رزمندگان به تلویزیون اورینت گفت:
نظامیان اسد تلاش می‌کردند در منطقه معامل لی رمون و بنی زید در شهر حلب پیشروی کنند ولی گروههایی از ارتش آزادی و دیگر رزمندگان طی ضد حمله‌ای تمامی مناطق یاد شده را به تصرف خود درآوردند.

بنا‌ به گزارش دیگری درگیری در جاده کاستلو به‌عنوان شریان حیاتی مردم و رزمندگان در مناطق آزاد شده حلب هم‌چنان ادامه دارد. رژیم اسد با پشتیبانی هواپیماهای روسی و شبه‌نظامیان حزب‌الله و نیروی تروریستی قدس هم‌چنان تلاش می‌کند این جاده را تصرف کند ولی با مقاومت سرسختانه رزمندگان روبه‌رو شده است.

گروه‌های رزمنده سوری در ضد حمله‌يی علیه مواضع نظامیان اسد تلاش کردند منطقه ملاح را تصرف کنند. در زمین نظامیان اسد و شبه‌نظامیان مزدور برای تسخیر کامل جاده کاستلو می‌جنگند، در هوا هم جتهای اسد مشغول بمباران هستند.

رزمنده ارتش آزادی: همرزمان من در حال تهاجمند. رژیم اسد هرگز نخواهد توانست حلب را تصرف کند. ما بسیاری از مواضع و پایگاههای اسد را تصرف کرده‌ایم. رژیم تروریست اسد فکرمی‌ کند پیروز می‌شود ولی شکست خواهد خورد و در این جنگ عقب‌نشینی خواهد کرد.

ما در این مواضع در انتظار آنها خواهیم ماند، به مردم و ساکنان حلب می‌گویم شاید که جامعه جهانی شما را فراموش کند ولی ما هرگز شما را فراموش نخواهیم کرد. ما در حال آمدن به نزد شما هستیم.

یک رزمنده (با لباس قرمز) : رزمندگان ما با تهاجم مانع آن می‌شوند که نظامیان اسد جاده کاستلو را تصرف کنند.

گزارشگر: رزمندگان با توپخانه سنگین و توپهای دست‌ساز مواضع نظامیان اسد در منطقه ملاح را هدف قرار می‌دهند. آنها با تاکتیکهای فریب و جنگ و گریز مانع آن می‌شوند که رژیم اسد جاده را به‌طور کامل تصرف کند.

ما صدای موشک‌اندازها را می‌شنویم هدف نهایی از عملیات رزمندگان ممانعت از پیشروی عناصر اسد و به محاصره در آوردن شهر حلب است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d3fc04be-c6d6-467d-b1d9-ae25c648706f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات