728 x 90

-

اعلام همبستگی نایب رئیس پیشین پارلمان بلژیک با حامیان مقاومت

-

تظاهرات و تحصن هموطنانمان در مقابل پارلمان اروپا
تظاهرات و تحصن هموطنانمان در مقابل پارلمان اروپا
در بروکسل، در تظاهرات و تحصن هموطنانمان در مقابل پارلمان اروپا، نایب رئیس پیشین پارلمان بلژیک آقای استاف نیم گیس شرکت کرد و طی سخنانی خطاب به متحصنان گفت: شما تنها نیستید و خیلیها هستند که با شما همدردی می‌کنند. راهی که انتخاب کرده‌اید بسیار درست است و مسیر عدالت همین مسیری است که شما طی می‌کنید و قطعا پیروزخواهید شد.
وی افزود: در درجه اول همبستگی خود را با شما که خانواده بزرگ مقاومت ایران هستید، اعلام کنم. دلیل حمایت من از شما حمایت از آزادی و دموکراسی است. من از تمامی اعضای پارلمان و سنای بلژیک می‌خواهم که مانند پارلمانترهای آلمان به حمایت از اشرف برخیزند.
سپس نماینده جامعه ایرانیان مقیم بلژیک به ایراد سخنرانی پرداخت و ضمن محکوم کردن حمله وحشیانه به اشرف به‌عنوان مصداق بارز جنایت علیه بشریت، گفت هفته‌ای که درپیش رو داریم هفته همبستگی با 36 مجاهد اسیری است که درجریان حمله مزدوران نوری مالکی به اشرف ربوده شده‌اند جوامع ایرانی درکشورهای مختلف جهان نسبت به این قانون‌شکنی آشکار که درشمار جنایت علیه شهروندان حفاظت شده محسوب می‌شود وارد یک کارزار گسترده سیاسی شده‌اند و تا تحقق خواستهای برحق مجاهدین از پای نخواهد نشست.
اخرین سخنران این گردهمایی وکیل مانوئل گوئلت Guelet بود. وی گفت: اعتراض شما علیه حمله دولت عراق به اشرف به حق است. اشرفیان همگی تحت حفاظت کنوانسیون چهارم ژنو هستند و حقوقشان باید رعایت شود و ما درکنارشما و همراه با شما از این حقوق دفاع می‌کنیم.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/96e625d2-1609-4999-ab89-a3780bd0762e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات