728 x 90

اخبار اعتراضي,

تجمعات اعتراضی کارگران و رانندگان در اندیمشک، کرمان، مهران و کرمانشاه

-

 -
-
روز یکشنبه 11مرداد رانندگان در شهرهای مهران و کرمانشاه دست به اعتراض زدند.
 
در شهر مرزی مهران رانندگانی که با اخاذی عناصر رژیم تحت عنوان مالیات موقع حرکت به سمت عراق روبه‌رو شدند از پرداخت هر گونه وجهی خودداری کرده و دست به اعتراض و اعتصاب زدند. رانندگان این اقدام را یک اخاذی دانسته و گفتند: قرار بود ما تا پایان سال جاری معافیت مالیاتی داشته باشیم.
 
در کرمانشاه رانندگان اتوبوسهای خطوط شهری در اعتراض به پرداخت نشدن 5ماه حق بیمه خود دست از کار کشیده و تجمع اعتراضی برپا کردند. رانندگان اتوبوسها در خیابان سیدجمال‌الدین اسدآبادی متوقف کرده و اعلام کردند تا تأمین خواسته‌هایشان کار نمی‌کنند.
 
روز 10مرداد نیز دو رشته اعتصاب کارگری در کرمان و اندیمشک در جریان بود.
 
در اندیمشک کارگران کارخانه سیمان آریا به اعتصاب یک ماهه خود ادامه دادند. آنان 5ماه است حقوق دریافت نکرده‌اند و هیچ مقام حکومتی پاسخگوی آنان نیست.
 
در کرمان کارگران کارخانه روغن نباتی گلناز برای دومین بار مقابل استانداری تجمع اعتراضی برگزار کردند. به گفته یکی از کارگران 6ماه حقوق‌شان را دریافت نکرده‌اند و عده‌یی از کارگران دست از کار کشیده و در اعتصاب به‌سر می‌برند.
 
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/74b92f1a-7adc-4c43-ad67-ddf6cb03091a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات