728 x 90

دخالتهای ایران,اخبار سوريه,

ارگان چماقداران خامنه‌ای: باید ۵۰هزار نفر به سوریه فرستاد تا مانع سقوط بشار اسد شد

-

ارگان چماقداران خامنه‌ای
ارگان چماقداران خامنه‌ای
ارگان چماقداران خامنه‌ای با ابراز وحشت از شکستهای پیاپی نیروهای بشار اسد و حزب‌الشیطان و نیروهای اعزامی رژیم هشدار داد، زمان تعیین‌تکلیف فرا رسیده و رژیم آخوندی باید با اعزام پیشدستانه 50هزار نیرو به سوریه مانع از سقوط رژیم بشار اسد شود.
ارگان به چماقداران خامنه‌ای نوشت: در حالی که هر روز نشانه‌های مداخله نظامی نیروهای ائتلاف در سوریه افزایش می‌یابد، به نظر می‌رسد، جمهوری اسلامی برای اجرای یک ضد راهبرد در روی زمین، می‌بایست، نیروی انبوه پیاده در خاک سوریه مستقر سازد تا حداقل قادر به حفظ کریدور حیاتی، دمشق تا لاذقیه و طرطوس و لبنان باشد.
سقوط ناحیه «میداء» به‌معنی حرکت نیروهای معارضه در جبهه شرقی دمشق تا حدفاصل فرودگاه بین‌المللی و محاصره آن خواهد بود که خلاصه نتیجه آن عبارت از قطع ارتباط هوایی حکومت سوریه با تهران است که به قطع ارسال لجستیک خواهد انجامید.
ارگان چماقداران خامنه‌ای به امکان محاصره کامل دمشق و تضعیف کمربند دفاعی ان اشاره کرده و می‌افزاید:
نباید فراموش کرد که (اعزام 50هزار نیرو به سوریه) از راه زمین و در حالی که استانهای سنی نشین عراق تماماً در اشغال است غیرممکن می‌نماید.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5b6fdcf3-d7d7-4a64-8603-58b9fa932fd8"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات