728 x 90

اعتصاب رانندگان کامیون - عضو مجلس رژیم: پایانه مبارکه شده پارکینگ

مجلس ارتجاع
مجلس ارتجاع

زهرا سعیدی عضو مجلس ارتجاع ضمن اعتراف به اعتصاب رانندگان کامیون در ۲۰روز گذشته گفت دیروز رفتم مبارکه می‌بینم که تابلوی پایانه آمده پایین و شده پارکینگ.

 

در ادامه اعتصاب رانندگان زحمتکش کامیون و خودروهای سنگین که به ۳۲۰شهر گسترش پیدا کرده است، روز گذشته ۱۸مهر۹۷ عضو مجلس ارتجاع در رابطه با اعتصاب کامیون‌داران و عدم پاسخگویی کارگزاران رژیم به خواسته آنها گفت: نزدیک به ۲۰روز است که کامیون‌داران دارند اعتراض می‌کنند ولی ما برای آنها چه کردیم؟

 

به رانندگان قول دادیم و یک جور دیگر راهشان را بستیم

عضو مجلس رژیم اضافه کرد صبورترین و زحمتکش ترین اقشار صنف رانندگان هستند، در کرمانشاه کامیوندارها هر آنچه در توان داشتند برای زلزله‌زدگان گذاشتند حتی از پول زن و بچه‌شان زدند. ولی ای کاش دردشون را می‌شنیدیم. فقط بهشون قول دادیم. آنموقع هم که آنها راه می‌آیند متأسفأنه یک جور دیگه سر راهشان را می بندیم.

عضو مجلس ارتجاع به شانه خالی کردن نهادهای مختلف حکومت آخوندی از پاسخگویی به خواسته‌های رانندگان کامیون اشاره کرد و گفت: «مسئول مستقیم رسیدگی به امور کامیون‌داران تو این کشور در دولت چه کسی است؟ به وزارت راه می‌گیم میگه وزارت صنعت، به وزارت صنعت می‌گیم، می‌گه ب وزارت جهاد، به وزارت جهاد می‌گیم به وزارت کشور سوق میده».

 

تابلوی پایانه مبارکه آمده پایین شده پارکینگ

زهرا سعیدی عضو مجلس ارتجاع افزود: دیروز رفتم تو شهرستانم می‌بینم که تابلوی پایانه آمده پایین شده پارکینگ می‌بینم که درد به دردشون اضافه می‌کنیم.

 

نوزدهمین روز اعتصاب رانندگان کامیون

روز پنجشنبه ۱۹مهر ماه، اعتصاب کامیون‌داران زحمتکش نوزدهمین روز خود را سپری می‌کند. خبرهای رسیده حاکی از استمرار اعتصاب در شهرهای مختلف از جمله در اردبیل، اصفهان، مبارکه، زرین شهر، بندر موسوم به امام و شیراز است.

روز پنجشنبه ۱۹مهر ماه رانندگان اعتصابی اردبیل و مبارکه در اعتراض به گرانی قطعه و کم بودن نرخ کرایه در پایانه بار این شهرها دست به تجمع و اعتراض زدند.

روز چهارشنبه۱۸مهر۹۷رانندگان و کامیون‌داران اعتصابی اصفهانی در شاپور جدید از مقابل محل اعلام بار شهری در خیابان باباگلی راهپیمایی کردند.

 

اعتصاب رانندگان کامیون در ۳۲۰شهر

کامیونداران روز چهارشنبه هجدهمین روز اعتصاب خود را سپری کردند. گزارشها حاکی از ادامه اعتصاب در بسیاری از شهرها از جمله اصفهان، لنجان، مبارکه، زرین شهر، شهرضا، تبریز، شهرکرد، بندر موسوم به امام، دیزیچه، دورود و بندرعباس است.

اعتصاب کامیون‌داران در ۱۸روز گذشته در ۳۲۰شهر گسترش یافته است.

 

صبح چهارشنبه ۱۸مهر رانندگان اعتصابی کامیون و تریلی‌داران در اصفهان، زرین شهر و مبارکه در اعتراض به عدم پاسخگویی به‌ درخواستهایشان، در مقابل استانداری و فرمانداری رژیم در این شهرها دست به تجمع زده و خواستار رسیدگی به خواسته‌هایشان شدند.

 

ارسال پیامک تهدیدآمیز برای کامیون‌داران اعتصابی

کارگزارن رژیم غارتگر آخوندی با ارسال پیامک به برخی از کامیون‌داران اعتصابی و معترض مبارکه آنها را به سوزاندن کارت هوشمند تهدید کرده و از آنها خواسته‌اند تا خود را به اطلاعات رژیم معرفی کنند

علاوه بر این رژیم آخوندی در شهرهای مختلف، با ارسال پیامک‌هایی رانندگان اعتصابی را به قطع سهمیه سوخت تهدید کرد. اما کامیون‌داران اعتنایی به این تهدیدهای رژیم نکرده و به اعتصاب خود ادامه داده‌اند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/20021acc-1c7c-4152-b674-5bdecafe6923"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات