728 x 90

اطلاعیه‌های جیش‌العدل در سالگرد قیام جمعه خونین زاهدان

اطلاعیه‌های جیش العدل در سالگرد قیام جمعه خونین زاهدان
اطلاعیه‌های جیش العدل در سالگرد قیام جمعه خونین زاهدان

اطلاعیه‌های جیش‌العدل در سالگرد قیام جمعه خونین زاهدان

مجازات یکی از افسران جنایتکار یگان تکاوری در شهر خاش

کمین و هدف قرار دادن دو خودروی سپاه در راسک با ۱۵ سرنشین

تهاجم به یک پایگاه مرکزی فراجا در ورودی ایرانشهر

 

سازمان جیش‌العدل همزمان با سالگرد قیام جمعه خونین زاهدان چند رشته عملیات رزمندگان این سازمان را اعلام کرد.

طبق اطلاعیه‌های جیش العدل مجاهدین واحد اطلاعات آن، در روز ۸مهر یکی از افسران جنایتکار یگان تکاوری را در شهر خاش مجازات نموده و از پای درآوردند. در همین رابطه جیش‌العدل به مأموران رژیم ولایت فقیه هشدار داده است که مرگ، آنها را هم‌چون سایه‌ای تعقیب می‌کند و افزوده است: توصیه ما به مأموران نظامی آن است که پیش از روبه‌رو شدن با مرگ و پس دادن تقاص جنایت هایشان از پیمودن مسیری که در پیش گرفته‌اند باز آیند و از تبدیل شدن به آلت دست رژیم ستمگر بپرهیزند.

سازمان جیش العدل هم‌چنین در روز ۸مهر با کمین‌گذاری یک واحد گشتی نیروهای سرکوبگر یگان ویژه (مرصاد) متشکل از دو خودرو را در محدوده دوراهی پارود واقع در شهرستان راسک هدف قرار داده که حداقل ۱۵سرنشین داشته اما طبق اطلاعیه جیش العدل تلفات دقیق آن مشخص نیست.

جیش‌العدل روز یکشنبه هشتم مهر طی اطلاعیه دیگری اعلام کرد: یک پایگاه مرکزی فراجا در ورودی شهر ایرانشهر از سمت شهرستان سرباز مورد هجوم رزمندگان آن قرار گرفته است.

(کانال تلگرامی جیش‌العدل: ۸مهر ۱۴۰۳)

 

خبرگزاری نیروی تروریستی قدس روز یکشنبه هشتم مهر به‌نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان، طی اطلاعیه‌یی، از ترور یکی از پرسنل یگان تکاوری به نام استوار رامین ولایتی در شهرستان خاش خبر داد.

هم‌چنین خبرگزاری نیروی تروریستی قدس روز یکشنبه هشتم مهر از یک درگیری با نیروهای مرزبانی در محدوده روستای پشامگ شهرستان راسک و کشته شدن یک مأمور کشته شد و زخمی شدن ۲ نفر دیگر خبر داد

خبرگزاری نیروی تروریستی قدس روز دوشنبه نهم مهر نیز به‌نقل از سرکرده انتظامی شهرستان ایرانشهر از تیراندازی به سمت پاسگاه انتظامی در این شهر خبر داد. سرهنگ مهدی رشنودی فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر گفت در این حمله یکی از مأموران پاسگاه مجروح و به مرکز درمانی منتقل شده است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/75a7fc2c-4394-4f25-921c-e6a26e74967e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات