728 x 90

اعتراف پزشکیان: وعده آتش‌بس آمریکا و اروپا در ازای عدم پاسخ به ترور هنیه، دروغ بود

پزشکیان
پزشکیان

پزشکیان

ادعا‌های آمریکا و کشور‌های اروپایی

که در ازای عدم پاسخ نظام به ترور هنیه وعده آتش‌بس می‌دادند

تماما دروغ بود

 

قطعا چنین روندی برای ما قابل پذیرش نخواهد بود

و بدون پاسخ هم نخواهد ماند

 

تلویزیون رژیم- ۸ مهر ۱۴۰۳

گوینده رژیم: رئیس‌جمهور در جلسه هیأت دولت با تسلیت مجدد شهادت مجاهد کبیر سید حسن نصرالله و محکومیت شدید این جنایت گفت رژیم جنایتکار صهیونیستی به هیچ‌یک از موازین و چارچوبهای بین‌المللی پایبند نیست و قطعاً چنین روندی قابل پذیرش نیست و بدون پاسخ نخواهد ماند.

آقای پزشکیان گفت تجربه تاریخی نشان می‌دهد نهضتهای آزادیخواه و بیدادگر ... با ترور افراد و شخصیتهای آنان از بین نمیره و دهها نفر دیگر برای برداشتن و برافراشتن پرچم ظلم ستیزی و عدالت‌خواهی آماده‌اند

صحبت پزشکیان: شهادت سید حسن نصرالله و یاران عزیزشان را در لبنان خدمت همه عزیزان تسلیت عرض می‌کنم رفتار رژیم صهیونیستی واقعاً نشون میده که به هیچ چارچوبی از نظر چارچوبهای بین‌المللی حقوق انسانی احترام نمی‌گذاره کشورهای اسلامی در قبال این رفتار وحشیانه رژیم صهیونیستی به نظر من مسئولیت سنگینی دارند و نباید بی‌تفاوت نشست در کاری که اینها دارند می‌کنند.

 

پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری رژیم به‌نقل از پزشکیان گزارش داد:

ادعا‌های آمریکا و کشور‌های اروپایی که در ازای عدم پاسخ نظام به ترور هنیه وعده آتش‌بس می‌دادند، تماماً دروغ بود. فرصت دادن به چنین جنایتکارانی صرفاً آنها را در ارتکاب به جنایات بیشتر جری‌تر خواهد کرد.

الان هم معتقدم نباید مبارزان و مجاهدان لبنانی را در این نبرد تنها گذاشت تا این رژیم سفاک نوبت به نوبت کشورهای محور مقاومت را مورد تجاوز قرار دهد.

پزشکیان با تأکید بر این‌که قطعاً چنین روندی برای ما قابل پذیرش نخواهد بود و بدون پاسخ هم نخواهد ماند، تأکید کرد‌: اگر چه پاسخ قاطع به این نامردهای جنایت‌پیشه ضروری است، اما بنا به تجربه تاریخی، نهضت‌های آزادیخواهانه و بیدارگرایانه با ترور افراد و شخصیت‌های آنان از بین نخواهند رفت.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b7b46a65-9506-4452-b666-5e2636a24c75"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات