728 x 90

۲۵میلیون دلار دزدی هم شد فساد؟!

روز پنجشنبه ۳۰خرداد ۹۸علیرضا زاکانی نماینده رژیم در مصاحبه با تلویزیون شبکه ۳آخوندی در پاسخ به سؤال مجری که از کشف یک سرقت ۲۵میلیون دلاری در شرکت نفت سؤال می‌کرد، گفت: «به اعتقاد من این بحث ۲۵میلیون دلار و از این حرفها اینها پول خرد است بگذارید کنار اینها را بگذارید کنار اینهم چیییییی! پول است؟ اینهم پول است؟ این پولهایی که ازش می‌خواهم اسم ببرم که واقعاً مردم دارند محروم می‌شوند نسبت به اون و نوع کارهایی که هست...».

داستان از این قرار است که یکی از مدیران وزارت نفت که شرکت پوششی هم دارد در حال خارج کردن ۲۵میلیون دلار پول نقد از کشور بازداشت شده است (فارغ از علت بازداشت که «تنهایی خوری»! وی بوده) نفس این عمل آن‌چنان برای این نماینده رژیم کم ارزش و بی‌اهمیت است که حتی در بیان کم بودن میزان پول مربوطه کلمه کم می‌آورد!

در حالی که این پول با همان دلار ۱۳هزار تومانی، دستمزد بیش از ۱۸هزار سال یک کارگر و نزدیک به ۱۱هزار سال حقوق یک معلم پر سابقه است!

اما زاکانی یکی از آن پول‌هایی که خودش قبول دارد را هم مثال زده و گفته است: در مورد قراردادی با برزیلی‌ها ۷۲میلیارد دلار سود را در یک پروژه مشترک با امارات متحده (در بندر فجیره) از دست دادیم!

راستی آیا می‌دانید۷۲میلیارد دلار معادل دستمزد سه و سال و هفت ماه تمامی جامعه کارگری ایران با ۱۴میلیون کارگر است!

با این حساب حق با زاکانی است که به آن ۲۵میلیون دلار اصلاً اعتنا هم نمی‌کند!‌

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7d902f9f-dfcc-460b-87aa-7b0ca1a62a1c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات