728 x 90

گزارشات مردمی از کرونا در اهواز - پلمپ خانه‌ها و انتقال بیماران به قرنطینه

اهواز - منطقه عین دو - عکس از آرشیو
اهواز - منطقه عین دو - عکس از آرشیو

گزارشات مردمی از وضعیت بحرانی مردم در اثر روند صعودی کرونا در اهواز و آبادان:

پلمپ کردن چند منزل در اهواز که همه اهالی آن کرونا گرفته‌اند

یکی از ساکنان اهواز روز سه‌شنبه ۱۶ اردیبهشت خبر داد: «در محله ملاشیه اهواز که در حاشیه اهواز قرار دارد، روز سه‌شنبه ۱۸۰نفر مبتلا به کرونا شناسایی شدند. در این محله چندین منزل بوده که همه اهالی آن کرونا گرفته‌اند و در این رابطه چندین خانه را پلمپ کردند و همه اهالی آنرا به قرنطینه منتقل کردند».

افزایش بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستانهای آبادان

یکی از بیماران بیمارستان طالقانی روز سه‌شنبه ۹۹۰۲۱۶ گفت: «به‌دلیل بیماری کرونا چند روز در بیمارستان بستری هستم. طبقه دوم بیمارستان از بیماران کرونایی پر شده است.
قرار است که یک بیمارستان دیگر را به بیماران کرونایی اختصاص بدهند. تعداد بیماران مبتلا به کرونا در آبادان خیلی زیاد شده است».

وضعیت بحرانی کرونا در بیمارستان خمینی جویبار

روز دوشنبه ۱۵اردیبهشت ۹۹ یکی از شهروندان در تماسی از شهر جویبار گفت: «وضعیت بیمارستان موسوم به خمینی در جویبار خیلی بد، بحرانی و وحشتناک است. این بیمارستان دیگر جا ندارد. این بیمارستان دارای ۲۶۵۰ تخت است و ۳سال پیش ساخته شده است».

گرانی تجهیزات پزشکی در ورامین

یکی از کارکنان داروخانه در ورامین روز سه شنبه ۱۶اردیبهشت گفت: «آن اوایل که کرونا آمده بود اقلام بهداشتی خیلی کمیاب شده بود ولی الآن در داروخانه‌ها هست اما کیفیت‌شان پایین و قیمت‌شان گران هست. مثلاً
یک ماسک معمولی ۳۰۰۰تومان
ماسک فیلتر دار ۱۲۰۰۰هزار تومان
ژله بهداشتی ۵۰هزار تومان».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a53a2a7b-d6e6-452f-822c-04cac14d37cf"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات