728 x 90

گزارش اف.ار.ت بلژیک از محاکمه اسدالله اسدی دیپلمات تروریست رژیم

دادگاه اسدالله اسدی دیپلمات تروریست رژیم
دادگاه اسدالله اسدی دیپلمات تروریست رژیم

اف ار ت بلژیک

از اسناد جدید برگرفته از سرویسهای پلیس آلمان و هلند مشخص شده که اسدی نه تنها هدایت کننده زوج بلژیکی- ایرانی در طرح حمله به گردهمایی ویلپنت بوده، بلکه در تمام اروپا ارتباطات متعددی داشته و شبکه گسترده‌ای از جاسوسان را در سراسر اروپا هدایت می‌کرده است

 

سایت تلویزیون اف ار ت بلژیک روز دوشنبه ۱۳بهمن، طی گزارشی از محاکمه اسدالله اسدی و سه مزدور جنایتکار همدستش که در حین اجرای طرح بمب‌گذاری در گردهمایی مقاومت ایران دستگیر شدند نوشت: سازمان امنیت بلژیک نتیجه گرفته است اسدالله اسدی یک سرکرده سطح بالای جاسوس در رژیم ایران بوده که در تمام اروپا جاسوسهای این رژیم را هدایت می‌کرده است. این نتیجه اطلاعات محرمانه‌ای است که از وی به‌دست آمده است. اسدی هم‌چنین در سلول خود با نفرات سطح بالا ملاقات می‌کرده است که از تهران به آنجا آمده بودند. اسدی متهم به ‌یک عملیات ناموفق بمب‌گذاری علیه اپوزیسیون ایران است. روز پنجشنبه حکم دادگاه در آنتورپ اعلام می‌شود. دادستانی خواهان ۲۰سال برای اسدی به‌دلیل نقشش در این عملیات ناموفق شده است.

از اسناد جدید مشخص شده است که اسدی نه تنها زوج بلژیکی ایرانی در کشور ما را هدایت می‌کرده بلکه در تمام اروپا ارتباطات متعددی داشته است. این اسناد برگرفته از سرویسهای پلیس آلمان و هلند هستند.

 

بازرسان آلمانی در ماشین اسدی یک دفترچه سبز با نزدیک به ‌۲۰۰برگ پیدا کردند. در این دفترچه اسدی حساب‌های مالی‌اش را دقیق با رسیدهای مختلف نگه می‌داشت، احتمالاً برای این‌که مخارج و جابه‌جایی‌هایش را به مسئولان بالاتر خود در وزارت اطلاعات رژیم ایران پاسخ دهد. از این رسیدهای متعدد مشخص می‌شود که اسدی در سالهای گذشته در کشورهای مختلف مقادیر زیادی پول نقد را به‌صورت اقساط چند هزار یورویی پرداخت می‌کرده. این مربوط می‌شود به پرداختهای چند صد یورویی تا چند هزار یورویی مختلف. در رسیدها تنها اسامی مستعار «دریافت کنندگان» وجود دارد.

محققان پرونده از شرکتهای رزرو کننده بزرگ اطلاعات اسدی را درخواست می‌کنند. از این (اطلاعات) مشخص می‌شود که اسدی معمولاً هتلها و محلهای استقرارش را از طریق بوکینگ دات کام رزرو می‌کرده. این اطلاعات در کنار داده‌های خوانده شده از تلفن وی قرار داده شده است.

 

اسدی طی دو سال گذشته ملاقاتهای زیادی در سلول داشته است. این امر غیرمعمول نیست، خصوصاً این‌که اسدی ادعا می‌کند دیپلمات است. سفیر رژیم ایران تقریباً همیشه در آن دیدارها حضور دارد که نشان از سطح اهمیت اسدی دارد.

اسدی هم‌چنین با هیئت‌هایی که از تهران (به‌اینجا) پرواز می‌کردند ملاقات می‌کرد. سازمان امنیت ما این افراد را مورد بررسی قرار داد و دریافت که همه اعضای هیأت نمی‌توانند به‌عنوان کارمندان وزارت‌خارجه ایران باشند.

سازمان مجاهدین خلق ایران، که هدف عملیات ناموفق بوده، می‌گوید هویت واقعی آن نمایندگان را کشف کرده است.

شاهین قبادی می‌گوید «او مسئول شبکه جاسوسان است که از سفارتهای رژیم ایران اقدام می‌کنند. مشارکت نزدیک وزارت امور خارجه رژیم نشان می‌دهد که جواد ظریف، وزیر امور خارجه رژیم ایران نیز به‌طور مستقیم درگیر تروریسم است».

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1983ebf6-1e75-4163-931a-09dadc341100"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات