728 x 90

کرونا در جهان -در آلبانی شمار جان‌باختگان کرونا افزایش یافت

کرونا در جهان
کرونا در جهان

در فرانسه به‌دلیل افزایش گونه‌های انگلیسی، برزیلی و آفریقای جنوبی، دولت به بیمارستانها در سراسر این کشور آماده‌باش داد که برای موج جدیدی از ویروس کرونا آماده باشند.

نوع انگلیسی ویروس کرونا به ۲۵درصد بیماران کرونایی در فرانسه رسیده و مناطق خطرناک‌تر عبارتند از شرق و جنوب فرانسه و هم‌چنین خود شهر پاریس.

آماده‌باش بیمارستانها شامل آماده‌سازی تختهای بیشتر، احضار کلیهٴ پرسنل و نیز به‌تعویق انداختن درمانهای غیرضروری است. (یوتیوب فرانسه۲۴ انگلیسی ۲۹بهمن)

در اثر پاندمی کرونا، متوسط عمر در آمریکا یک سال کمتر شده است.

دکتر رابرت اندرسون از کارشناسان مرکز کنترل و پیشگیری بیماریها در آمریکا می‌گوید ممکن است این عدد ظاهراً زیاد به‌نظر نرسد. اما در تاریخ معاصر فقط در دورهٔ جنگ جهانی شاهد چنین کاهشی بوده‌ایم (یوتیوب AP به تاریخ ۳۰بهمن)

در آلبانی شمار جان‌باختگان کرونا افزایش یافت و طی ۲۴ساعت طبق آمار رسمی ۱۸نفر دیگر بر شمار جان‌باختگان افزوده شد. طی همین مدت از ۳۹۰۱ آزمایش انجام شده، ۱۰۷۵نفر معادل ۲۸درصد، مبتلا به‌کرونا تشخیص داده شدند.

مرحلة دوم واکسیناسیون در آلبانی که شامل واکسیناسیون سالمندان است آغاز شد. بعد از شهر اشکودرا (Shkodra)‌ اینک تیرانا نیز این مرحله را با واکسیناسیون ساکنان و کارمندان یک خانهٔ سالمندان آغاز کرده است. (تاپل چنل ۲۹بهمن)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8c28d237-a6a6-4773-83c6-1797ca56352a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات