728 x 90

پیامدهای بن‌بست در برجام در رسانه‌های رژیم

بن بست در برجام
بن بست در برجام

جواد ظریف وزیر خارجه رژیم گفت: دولت بایدن یک ماه است همان سیاست‌های قلدرمأبانه را ادامه می‌دهد.

وی افزود: برخی در کابینه بایدن تصور می‌کنند هم‌چنان با فشار حداکثری می‌توانند امتیاز بگیرند (بورس نیوز: ۲۹ بهمن)

در همین حال مهره‌ها و رسانه‌های حکومتی نسبت به پیامدهای بن‌بست کنونی در برجام هشدار می‌دهند.

قربان اوغلو، دیپلمات سابق رژیم گفت: شخصاً امیدوارم کار به سوم اسفند و اجرای مصوبه مجلس نرسد. چرا که می‌تواند برای ما تبعات سنگینی برای نظام داشته باشد. طبیعی است که بایدن بخواهد از این تحریم‌ها که در زمان سلف او تصویب شده و نظام را به گوشه رینگ انداخته، به‌عنوان ابزار چانه‌زنی و امتیاز‌گیری استفاده کند. (روزنامه جهان صنعت۲۸بهمن)

مطهرنیا کارشناس حکومتی نیز گفت: مطمئن باشید دولت بایدن بعد از برجام، تحریم‌های دیگری را هم در پرونده‌های جداگانه دنبال می‌کند. خروج نظام از پروتکل الحاقی، زمینه‌های همگرایی و نزدیکی بیشتر پکن و مسکو به مواضع آمریکا و اروپا را موجب می‌شود (روزنامه آرمان رژیم۲۸ بهمن)

روزنامهٔ حکومتی اعتماد نوشت: وضعیت کنونی می‌تواند منجر به همگرایی بیشتر آمریکا با اروپا، روسیه و چین در مورد پرونده هسته‌یی نظام شود. این همگرایی می‌تواند منجر به اعمال تحریم‌های بیشتر علیه نظام، احیای تحریم‌های اتحادیه اروپا و ارجاع پرونده هسته‌یی نظام به شورای امنیت و تکرار تصویب قطعنامه‌های هفت‌گانه علیه نظام شود. (روزنامه اعتماد۲۸ بهمن)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/cae0e1cc-daff-440b-8870-0d47ad5976c1"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات