728 x 90

پیام جمعی از زندانیان سیاسی زندان مرکزی کرج در محکومیت حمله به اوین

پیام جمعی از زندانیان سیاسی زندان مرکزی کرج در محکومیت حمله به اوین
پیام جمعی از زندانیان سیاسی زندان مرکزی کرج در محکومیت حمله به اوین

بسم الله قاسم‌الجبارین

با درود بر خلق بخروش آمده وطنمان ایران

قیام سراسری مردم در سراسر ایران ما را موظف می‌کند که همدردی و همبستگی خود را با خلق ستمدیده وطنمان ایران اعلام کنیم.

سالیان درازی است که در ایران جای مجرمین اصلی و بیگناهان عوض گردیده و مجرمان اصلی بشر در رأس قدرت، تازیانه ظلم و طناب دار خفقانشان را بر پیکر مردم ما منقش می‌کنند.

از پهلویهای کودتاچی گرفته تا همین رژیم آخوندی تابلویی عیان است از جنایات بیشمار که نه قلم توان بیان آنرا دارد و نه زمانی به اندازه این نسل.

جنایت رخ داده در اوین که پس از گذشت این همه هنوز بسیاری از خانواده‌ها چشم انتظار شنیدن صدای فرزندانشانند نمونه دیگری است از این بی‌شرم صفتان پست

آنها در رسانه میلی‌شان پس از نشر خبرهای ضد و نقیض بسیار در این باره بیان می‌کنند.

سؤال این است که وظیفه نگهداری این افراد مگر بر دوش معیوب شما نیست؟ البته مسئولیت‌پذیری و خدمات شما سالیان درازی است که بر همگان عیان است و نیک می‌دانند که دوگانه‌بازی شمایان که با اعمالتان فرزندان ما را به بیراه سوق می‌دهید و همین طریق کثیف را در زندانها با تجارت مواد و غیره ادامه می‌دهید. این اعمالتان نه تنها بیانگر اقتدارتان نیست بلکه به‌وضوح ترس و ضعفتان را فریاد می‌کشد.

در این روزها که دجال فرتوت به نادانی همیشگیش راز بقای خود را در خون فرزندان وطنم می‌بیند باید این جمله برادر مسعود را برایش گوشزد کرد که «هر روز از این آسمان ستاره‌ای به زیر می‌کشند و باز هم آسمان ایران ما پر از ستاره‌ها است».

ما زندانیان سیاسی زندان مرکزی کرج، قساوتها و وحشیگریهای رژیم علیه زندانیان اوین و هم‌چنین علیه مردم و جوانان در شهرهای ایران را محکوم می‌کنیم و به خلق هوشیارمان بشارت و مژده زیباترین صبح‌ها را می‌دهیم.

 

من اگر برخیزم تو اگر برخیزی همه بر می‌خیزند

با درود به خون پاک شهدای راه آزادی

جمعی از زندانیان سیاسی

زندان مرکزی کرج ۳۰مهر ۱۴۰۱

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e1909677-4014-46f8-a3b4-00b2db40357d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات