728 x 90

پمپئو: خامنه‌ای یک «ظلمت دیجیتال» بر ایران حاکم کرده است

توئیت مایک پمپئو
توئیت مایک پمپئو

مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا روز جمعه ۹آبان با اشاره به سرکوب مخالفان در ایران در توئیتر خود نوشت: «کوروش کبیر ۲۵۰۰سال پیش از یهودیان در برابر آزار و اذیت دفاع کرد. اکنون خامنه‌ای یک بار دیگر به طرز شرم‌آوری در حساب سانسور نشده خود در توئیتر هولوکاست را رد می‌کند».

وی با اشاره به خامنه‌ای نوشت: «اقلیت‌های مذهبی را به زندان می‌اندازد، منتقدان و مخالفان را اعدام می‌کند، و یک ظلمت دیجیتال بر ایران حاکم کرده است».

وزیر خارجه آمریکا هم‌چنین به محدودیت‌های رژیم بر دسترسی مردم ایران به اینترنت و شبکه‌های اجتماعی مانند توئیتر و فیس‌بوک اشاره کرد، در شرایطی که دسترسی به بسیاری از رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی برای مردم ایران ممنوع است، خامنه‌ای و سایر مقامات رژیم از آنها استفاده می‌کنند.

مردم ایران روز هفتم آبان ماه را به‌عنوان روز بزرگداشت کوروش کبیر جشن می‌گیرند. اما رژیم ایران در وحشت از حرکات اعتراضی، در سال‌های اخیر مانع برگزاری این جشن و حضور مردم در پاسارگاد، آرامگاه کوروش کبیر، شده است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/624ea071-fe14-42a7-bc98-db89321815d5"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات