728 x 90

وزرای خارجه اتحادیه اروپا از توقف بشردوستانه در جنگ اسراییل و حماس حمایت کردند

جوزف بورل، نماینده عالی اتحادیه اروپا در امور خارجه
جوزف بورل، نماینده عالی اتحادیه اروپا در امور خارجه

 وزرای خارجه اتحادیه اروپا از توقف بشردوستانه در جنگ اسراییل و حماس برای اجازه دادن به کمک حمایت کردند.

گاردین انگلستان روز اول آبان نوشت:  جوزپ بورل، رئیس سیاست خارجی اتحادیه اروپا، و وزیران این اتحادیه ارسال کمک به غزه را در کنار آزادی گروگانها ضروری می‌دانند.

وزرای خارجه اتحادیه اروپا یک «توقف بشردوستانه» در جنگ بین اسراییل و حماس را تأیید کردند تا کمک‌ها به مقدار کافی به غزه برسد.

جوزپ بورل، نماینده عالی اتحادیه اروپا در امور خارجه، گفت که در نشست روز دوشنبه وزرای اتحادیه اروپا در لوکزامبورگ در مورد این موضوع اتفاق‌نظر وجود دارد.

رهبران اتحادیه اروپا قرار است این موضوع را در نشستی در روز پنجشنبه پس از بروز شکاف‌هایی در این اتحادیه بر سر نحوه واکنش به آن، مورد بحث قرار دهند.

بورل اعتراف کرد که اتحادیه اروپا نمی‌تواند «حکم» توقف موقت درگیریها را صادر کند، اما گفت که به ارسال پیامی به اسراییل کمک می‌کند، همان‌طور که پیام جو بایدن در مورد اهمیت خویشتن‌داری به نظر می‌رسد به تعویق تهاجم زمینی به غزه کمک کرده است.

بورل گفت که از درخواست آنتونیو گوترز، دبیرکل سازمان ملل متحد، مبنی بر قطع درگیری برای دریافت کمک بیشتر به فلسطینیان در غزه، حمایت می‌کند.

بیانیه‌ای که توسط مقامات تهیه شده است که توسط گاردین مشاهده شده است، بر نیاز به آزادسازی فوری همه گروگان ها و نیاز به جلوگیری از تشدید تنش منطقه ای تأکید می‌کند.

بورل گفت که اتصال مجدد برق تمام وقت به غزه ضروری است. او افزود که بدون برق، کارخانه‌های آب شیرین کن نمی‌توانند کار کنند و بدون آنها آب وجود نخواهد داشت و بیمارستانها به سختی کار می‌کنند...

این اقدامات نشان‌دهنده هشدار فزاینده درباره سرنوشت غیرنظامیان فلسطینی پس از دو هفته بمباران و محاصره غزه توسط اسراییل بود...

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/31aaac97-28d4-4fae-89f4-c887fe6429aa"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات