728 x 90

وزارت دفاع آمریکا: اعزام کشتی‌های جنگی و سیستم پاتریوت برای مقابله با تهدیدات رژیم ایران

کشتی جنگی یو.اس.اس آرلینگتون
کشتی جنگی یو.اس.اس آرلینگتون

سایت وزارت دفاع ایالات متحده روز جمعه ۲۰اردیبهشت ۹۸خبر داد کفیل وزیر دفاع اعزام کشتی جنگی یو.اس.اس آرلینگتون و سیستم موشکی پاتریوت برای فرماندهی مرکزی سنتکام به‌عنوان بخشی از درخواست اولیه این فرماندهی برای نیروها در اول این هفته را مورد تأیید قرار داد.

گفته می‌شود این تجهیزات و امکانات نظامی در واکنش به علائمی از افزایش آمادگی رژیم ایران در اقدام به‌ عملیات‌ تهاجمی علیه نیروهای ایالات متحده و منافع آمریکا بوده است.

به گفته این منبع این تجهیزات و امکانات به نیروی تهاجمی ناو هواپیمابر ابراهیم لینکلن و یک نیروی بمب‌افکن در منطقه خاورمیانه، ملحق خواهند شد.

در سایت وزارت دفاع آمده است ایالات متحده خواهان درگیری با رژیم ایران نیست ولی آمریکا در وضعیت آماده برای دفاع از نیروها و منافع ایالات متحده در این منطقه است.

کارآییهای این کشتی جنگی عبارت است از دارای قابلیت تهاجمی و پیاده کردن تفنگداران دریایی در خشکی- سیستم موشکی پاتریوت - سیستم دفاع هوایی برد بلند در تمامی وضعیت‌های هوایی علیه موشکها و هواپیماهای پیشرفته.

خبرگزاری فرانسه نیز گزارش داد: آمریکا در واکنش به رژیم ایران کشتی جنگی تهاجمی که قادر به پیاده کردن نیرو در خشکی است به خاورمیانه اعزام می‌کند. پنتاگون اعلام کرد در حال اعزام یک کشتی جنگی تهاجمی و سیستم موشکی ضدهوایی پاتریوت به خاورمیانه برای تقویت نیروهای ناو هواپیمابر اعزام شده برای مقابله با تهدیدات مطرح شده از جانب رژیم ایران است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3cb6585a-377a-4bd6-a00c-8146320042a1"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات