728 x 90

وحشت در جمعه بازارهای خامنه‌ای به‌خاطر قیام در عراق

تظاهرات در عراق
تظاهرات در عراق

نمایندگان خامنه‌ای در نمایشهای جمعه وحشت حکومت آخوندی را از قیام مردم عراق با شعار اخراج رژیم برملا کردند.

در جمعه‌بازار قم، آخوند هاشمی حسینی گفت:‌ دشمنان با نفوذ در این تجمعات تلاش کردند با شعارهای انحرافی از وضعیت پیش آمده سوء‌استفاده کنند.

 

در جمعه‌بازار تبریز، آخوند آل هاشم وحشت‌زده از قیام عراق، فریادهای خشم مردم عراق علیه دخالت‌ها و دست نشاندگان رژیم را با قیام مردم مصر در میدان تحریر قاهره مقایسه کرد و گفت:

سه‌شنبه گذشته اولین جرقه‌های این حرکت در میدان تحریر بغداد شبیه سازی با میدان تحریر قاهره همان‌گونه که در میدان تحریر قاهره جمع شده بودند آن زمان در میدان التحریر بغداد هم سه‌شنبه گذشته صدها نفر از مردم این شهر و نیز کسانی که با اتوبوس از برخی شهرهای دیگر آمده بودند در اعتراض به کمبودهای اقتصادی و فساد اداری و مطالبات صنفی این تظاهرات آغاز شد و به‌سرعت شهرهای شیعه نشین مانند نجف کربلا ناصریه حله العماره و دیگر شهرها را برگرفت بلافاصله این اعتراضات با استقبال شبکه امپراطوری رسانه‌یی غرب قرار گرفت.

خب اهداف عمده‌یی که این اقدامات داشتند به‌نظر می‌رسد یکی برجسته‌سازی ملی‌گرایی عراقی عربی است و در نهایت یکی از اهداف اینها برجسته‌سازی دخالت ایران در عراق.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d9405734-fde0-4aca-a725-e40bfc0f8429"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات