728 x 90

پیام تبریک سازمان مجاهدین خلق ایران به‌مناسبت چهل و دومین سال تأسیس سازمان خبات کردستان ایران

اطلاعیه سازمان مجاهدین خلق ایران
اطلاعیه سازمان مجاهدین خلق ایران

اطلاعیه سازمان مجاهدین خلق ایران

دبیرکل گرامی سازمان خبات کردستان ایران کاک باباشیخ حسینی،

چهل‌و‌دومین سالگرد تأسیس سازمان خبات کردستان ایران را به شما، مسئولان و کادرها و تمامی پیشمرگان و هواداران سازمان خبات و هم‌چنین به عموم مردم کردستان ایران تبریک و تهنیت می‌گوییم. به همین مناسبت، خاطرهٔ بنیانگذار سازمان خبات کردستان ایران، شادروان ماموستا جلال الدین حسینی را گرامی می‌داریم و به روح پر فتوح همه شهدای سازمان خبات که در راه آزادی میهن در زنجیر و حقوق حقهٔ مردم کردستان جان باختند درود می‌فرستیم.

خواهران و برادران عزیز،

همهٔ نشانه‌ها از این حکایت دارد که رژیم آخوندها در دوران پایانی خود قرار دارد. پروژهٔ روی کار آوردن رئیسی جلاد ۶۷ توسط خامنه‌ای که هدف اصلی‌اش سرکوب بیشتر و قفل کردن جامعه و مهار حرکتهای اجتماعی بود، پس از یک سال با شکست سختی مواجه شده است. به‌رغم تشدید اعدام و شکنجه و سرکوب، خیزش‌های اجتماعی گسترش یافته و خشم فزایندهٔ مردم از این رژیم در شهرهای مختلف به اشکال گوناگون بارز می‌شود. فعالیت‌های کانون‌های شورشی به مدار بالاتری ارتقا یافته و ضربات کاری به دیوار اختناق رژیم فرود آورده است.

سازمان خبات با مواضع و مرزبندی‌های اصولی و قاطع با شیخ و شاه و هر گونه مذاکره‌جویی و رویکردهای سازشکارانه با دیکتاتوری دینی و در هم‌پیمانی با سازمان مجاهدین خلق و شورای ملی مقاومت ایران به‌عنوان تنها جایگزین دمکراتیک و واقعی برای رژیم کردکش ولایت فقیه، به سنگر مستحکم و ماندگار آزادیخواهی و خودمختاری در کردستان ایران و یک عامل مؤثر و درخشان در جنبش مقاومت برای سرنگونی رژیم آخوندی تبدیل شده است.

در دورانی که رژیم آخوندها با آلترناتیوهای دست‌ساز و بازیهای کثیف سیاسی تلاش می‌کند مرزهای جبهه خلق و انقلاب را با دیکتاتوری شاه مخدوش کند و قیام برای سرنگونی فاشیسم دینی را از درون تهی نماید و به انحراف بکشاند، سازمان خبات با نفی دیکتاتوری سلطنتی که با مواضع ننگین و شوونیستی علیه همه ملیتها و اقوام ایران، سابقهٔ سیاهی در سرکوب وحشیانهٔ مردم کردستان دارد، وفاداری خود را به دمکراسی و حقوق مردم کردستان ایران ثابت کرده است.

تأکید مستمر سازمان خبات بر هم‌پیمانی با مقاومت سراسری و بر طرح خودمختاری شورا، باعث شده است که اتهامات تجزیه طلبی به مردم و پیشمرگان کرد از جانب شیخ و شاه نقش برآب شود و مناسبات مردم کردستان با مقاومت سراسری استحکام پیدا کند. ۳۹سال پس از تصویب طرح خودمختاری که حقوق مردم کردستان را به تفصیل و عاری از هر گونه ابهام به‌رسمیت شناخته و در ۴ دههٔ گذشته پیوسته بر آن تأکید کرده است، بار دیگر این حقیقت را به اثبات می‌رساند که تأمین حقوق مردم کردستان بدون دمکراسی و حاکمیت جمهور مردم در ایران، امکانپذیر نیست.

با درود به پیشمرگان و کادرها و رهبری سازمان خبات و تبریک مجدد سالروز تأسیس آن، در مسیر گسترش هر چه بیشتر فعالیت‌های مبارزاتی و انقلابی برای سرنگونی رژیم کردکش و ضدبشری و دستیابی به تمامی حقوق مردم کردستان ایران، موفقیت و کامیابی روزافزون شما را آرزو می‌کنیم.

سازمان مجاهدین خلق ایران

۵ شهریور ۱۴۰۱

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/44328183-37c1-4462-badc-594bddda528f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات