728 x 90

نمای روز – وعده واردات واکسن بعد از این همه قربانی؟

خامنه‌ای ۱۹دی با ممنوعیت خرید واکسن و وعدهٔ تولید داخلی خیز جدیدی برای نسل‌کشی با کرونا برداشت. و امروز پس از دهها هزار قربانی:

بهرام عین‌اللهی:

واکسنهای که تولید داخلی می‌شوند این از نظر این‌که ما برای آینده یک اطمینانی داشته باشیم خوبه. ولی در شرایط فعلی ما ناچار به واردات هستیم.

رئیسی۲۲دی۹۹: رهبری بسیار حکیمانه تحریم کردند و ممنوع کردند واکسن آمریکایی و انگلیسی را.

خامنه‌ای: من واقعاً اعتماد هم ندارم گاهی اوقات هست اینها می‌خواهند واکسن را روی ملتهای دیگه امتحان کنند.

حتی واکسن چینی هم وارد نشد. آیا به چین هم اعتماد نبود؟

صفار هرندی از کارگزاران رژیم: چینیها یک سال پیش پیشنهاد کردند که ما ۱۸میلیون دوز می‌خواهیم به شما واکسن بدهیم. ما پس زدیم. لگد به بخت خودمان زدیم اون زمان.

یک هموطن:

کرونایی که می‌توانستند جلویش را بگیرند ولی خامنه‌ای جلاد نگذاشت و ورود واکسن را ممنوع کرد مردن تک‌تک آنها گردن خامنه‌ای و افراد آن است.

رئیسی ۲۲دی۹۹:

در واقع سخنان رهبری صیانت کرد از جان مردم...

روزنامه حکومتی رسالت ضمن هشدار و ابراز وحشت از خشم فرو خفته مردم و شرایط انفجاری جامعه نوشت: پایین آمدن آستانه تحمل جامعه، واقعیتی غیرقابل انکار است. جامعه‌یی که دچار خشم فرو خفته و تلنبار شده در تمام لایه‌های خود است.

یک هموطن:

نباید به این آخوندها رحم داشته باشیم آنها رحمی به ما ندارند و اصلاً هم برایشان هم مهم نیستیم.

خامنه‌ای با استراتژی کلان تلفات انسانی در برابر خطر قیام به هیچ‌کس رحم نکرد. پاسخ مردم چیست؟

یک هموطن: سلاح فراهم کنید مینهای دستی بسازید هر کاری می‌کنید رحم نداشته باشید به این دولت به این آخوندها به بسیجیها رحم نکنید. به امید روزی که دیگه توی ایران آخوندی را بالای سر حاکمیت نبینیم.

بله! دور نیست روزی که مردم و جوانان شورشی با محاکمه و مجازات خامنه‌ای و سایر قاتلان نظام آخوندی، جشن پیروزی را در کف خیابان‌ها برپا کنند.

توپ تانک فشفشه آخوند باید گم بشه.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/83aa770a-9cfc-4962-b6c3-b1bfa8a5c498"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات