728 x 90

نمای روز ـ نقش خامنه‌ای و روحانی در شیوع کرونا

یک روزنامه حکومتی در پاسخ به ادعای وقیحانه روحانی که علت سیر صعودی قربانیان کرونا را تست و غربالگری دانست، نوشت: «اشتباه است اگر سیر صعودی آمار مبتلایان را به توسعه بیماریابی و غربالگری نسبت دهیم»(روزنامه حکومتی مستقل ۲۷خرداد ۹۹)

  • گزارشگر: «خیلی از بیماران با پای خودشان به بیمارستان می‌آیند اما رفتن‌شان با خودشان نیست».
  • یک پرستار: «مریض می‌آید اینجا نفس‌تنگی دارد بله هوشیار است یکساعت بعد می‌بینیم اصلاً ایست قلبی کرد و ما هیچ کاری از دست‌مان برنمی‌آید».

رئیسی، معاون درمان وزیر بهداشت رژیم: «کل استان درگیر است شهر به شهر با هم متفاوت است کردستان را نگاه کنید کردستان مریوان دهگلان سنندج بیشترین درگیری را دارد».

گزارشگر: «جولان کرونا در جنوب غرب خوزستان».

دکتر حسین فرشیدی، خبرگزاری فارس از بندرعباس: «از قرمز هم رد شده است، شهر بندرعباس قرمز است و همه ما در معرض خطر هستیم».

حریرچی ۲۶خرداد ۹۹: «ما هیچ استانی نداریم درگیر نباشد».

رسانه حکومتی وطن امروز ۲۷خرداد ۹۹ ضمن اعتراف به نقش دولت و نظام در دامن زدن به شیوع بیماری نوشت: «عملا دولت با برداشتن فاصله‌گذاری‌ها به شیوع کرونا دامن زده است در جدیدترین تصمیم، دولت خواهان بازگشایی قهوه‌خانه‌ها و مهدکودک‌ها شده است. باید گفت دولت خود به فاصله‌گذاری اجتماعی اعتقاد ندارد».

آخوند روحانی: «مردم ما نگران نباشند».

البته از نظر روحانی مقصر اصلی مردم هستند که در مراکز تجمع حاضر می‌شوند.

حسینی، عضو مجلس ارتجاع از استان خوزستان ۲۵خرداد ۹۹: «این‌که ما همه دلایل را... بخواهیم حواله کنیم به عدم رعایت مردم یا این‌که این مسأله توی محیط‌های تجمع مردم هست این واقعاً پذیرشش مشکل است».

یک پرستار: «خواهش می‌کنم که مسئولان پیگیری کنند که لااقل یک هفته دو هفته نمی‌دانم چند روز ولی واقعاً باید شهر بندرعباس قرنطینه بشود».

این یعنی شکست سیاست پنهان‌کاری کشتار مردم که البته به‌گفته رهبر مقاومت مسعود رجوی «برخلاف تصور آنها جان‌هایی که از دست می‌رود، نه عامل بقای رژیم، بلکه تیک‌تاک فنا و پایان است».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ed8e7f77-57ce-4a17-bfc3-00352aeebeb8"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات