728 x 90

انتخابات – شماره ۸

میزان مشارکت در نمایش انتخابات آخوندها کمتر از ۱۰ درصد واجدان حق رأی است

شورای ملی مقاومت ایران
شورای ملی مقاومت ایران

شورای ملی مقاومت ایران -سربرگ

سازمان مجاهدین بر اساس گزارشهای ۱۲۰۰ خبرنگار و گزارشگر سیمای آزادی از ۴۰۰ شهر اعلام کرد:

میزان مشارکت در نمایش انتخابات آخوندها کمتر از ۱۰درصد واجدان حق رأی است

سازمان مجاهدین خلق ایران در پایان نمایش انتخابات بر اساس گزارشهای بیش از ۱۲۰۰ خبرنگار و گزارشگر سیمای آزادی از ۴۰۰شهر ایران و بیش از ۳۵۰۰کلیپ قابل ارائه به مراجع بین‌المللی و افکار عمومی، میزان مشارکت در نمایش انتخابات آخوندها را کمتر از ۱۰درصد واجدان حق رأی اعلام کرد.

رژیم آخوندی با همان دروغگویی وقیحانه در آمار جان‌باختگان کرونا و آمار شهیدان قیام آبان، آمار شرکت در نمایش انتخابات را نیز برای جا انداختن جلاد قتل‌عام به‌عنوان رئیس‌جمهور نظام، ۵برابر واقعیت اعلام می‌کند. رقم‌سازیهای نجومی در تاریک‌خانه موسوم به «اتاق تجمیع آرا» در نمایش‌های انتخاباتی رژیم به‌خصوص در سال۸۸ هم تجربه شده است.

خانم مریم رجوی رئیس جمهور برگزیده مقاومت ایران، تحریم سراسری نمایش انتخابات را بزرگترین شلیک سیاسی و اجتماعی رو در روی خامنه‌ای و استبداد دینی خواند و شایسته یک تبریک تاریخی به مردم دانست. وی افزود دنیا به چشم دید و بار دیگر ثابت شد که رأی ایران سرنگونی رژیم آخوندی است. رژیم ولایت فقیه در سراشیب افتاده و باید جارو شود. دیکتاتوری دینی از این انتخابات رسوا، ضعیف‌تر و شکننده‌تر بیرون می‌آید و سرانجام با قیام مردم و ارتش آزادی سرنگون می‌شود. آزادی و جمهوری دمکراتیک حق مسلم مردم ایران است.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۲۹خرداد۱۴۰۰ (۱۹ ژوئن۲۰۲۱)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/23f577f2-04fe-4e0c-849b-ec3892af840a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات