728 x 90

معنای تحریم «بیت»العنکبوت خامنه‌ای (۱۰)

در معرفی شاخک‌های بیت‌العنکبوت دیدیم چگونه دستان نامریی خامنه‌ای در کنترل ۳قوه و طراحی برای قتل و کشتار مخالفان عمل می‌کنند. در این شماره به آخوند جلاد حسین طائب اشاره می‌کنیم.

 

این آخوند امنیتی که مدتی با نام «میثم» مسئول اطلاعات و عملیات سپاه ثارالله بود، با روی کار آمدن خامنه‌ای معاون هماهنگ‌کننده بیت‌العنکبوت شد.

طائب به دستور خامنه‌ای یک گروه فاشیستی موسوم به بنیاد ایثارگران تأسیس کرد تا بخشی از نیروهای سرکوبگر حاکمیت را سازماندهی کند. وی در جریان قیام۱۸تیر۷۸و قیام ۸۸یکی از عوامل اصلی شناسایی، شکار و شکنجه جوانان و دانشجویان بود.

 

حسین طائب که سال‌ها در موضع معاونت اطلاعات سپاه به طراحی قتل و توطئه‌های مافیایی در بیت‌العنکبوت مشغول بود، در کشتن کشیشان مسیحی و انفجار حرم امام رضا نقش تعیین‌کننده داشت. در هر دو مورد هدف، پرونده‌سازی علیه مجاهدین و بدنام کردن چهرهٔ آلترناتیو بود که در جنگ و جدال باندی افشا شد.

خزعلی: «همین‌که اولین فرد یعنی اسقف کشته میشه حتی جنازه رو تحویل خانواده نمی‌دهند و عکسی که از جنازه می‌دهند دلیل کافی بر این بود که یک عده بفرمایید عناصر خودسر اطلاعات دقیقاً دست داشتند»

مصطفی تاجزاده: «سناریو پیشنهاد کردند عین سناریوی مشهد که دوتا منافق پیدا می‌کنیم می‌آییم می‌گوییم اینها بودند از همین اعتراف‌گیریهایی که بلدند. ما بودیم به هوای این داستان آنها را اعدام می‌کنیم که آنها بودند ولی قول می‌دهیم که دیگر..»

البته اینها بخشی از جنایات طائب و سایر دستان نامریی در بیت است. بیتی که در طنین فریادها و خروش مردم ایران بیش از هر زمان لرزان در آستانهٔ نابودی‌ است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/901734d5-3645-408e-9ef0-466c984cbb13"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات