728 x 90

معاون وزارت‌خارجه رژیم: در یک گردنه سخت تاریخی قرار داشتیم

عباس عراقچی
عباس عراقچی

عباس عراقچی معاون  وزیر خارجه و عضو تیم مذاکره کننده  هسته‌یی رژیم  طی مصاحبه‌یی به شرایط زهرخوران اتمی پرداخت و  گفت:‌ جمهوری اسلامی بر اثر تحریم‌ها و فشارهایی که آمده بود، در شرایط سختی قرار داشت و این را نمی‌شود انکار کرد. در شورای امنیت هم تحت فصل 7گرفتار شده بودیم، تحت تحریم‌های بی‌سابقه و گسترده یک‌جانبه آمریکا و اروپا هم بودیم؛ خیلی از کشورهای دیگر هم به این تحریم‌های یکجانبه ملحق شده بودند. یعنی یک نظام تحریم بسیار سنگینی را علیه ما برقرار کرده بودند و خلاصه در یک گردنه سخت تاریخی قرار داشتیم.

وی با حمله به مخالفان برجام گفت:‌ آنهایی که بیشترین شعار ضدآمریکایی را می‌دهند کافی است یک مقام آمریکایی ادعای سراسر کذبی بکند که مثلاًً حاکی از برتری آنها بر جمهوری اسلامی باشد، بلافاصله آن را تیتر اول می‌کنند. اصرار دارند ثابت کنند آمریکا سر ایران کلاه گذاشته است. چرا وانمود می‌کنید تحقیر شدهایم و از این موضوع لذت می‌برید؟ در یک بده‌وبستان، بده ما صفر و بستان ما صد باشد؟

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/072919ad-0017-42c8-8fc2-1abf39a3a87a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات