728 x 90

عدم استقبال از محمد جواد ظریف در کرواسی + فیلم

روزنامه حکومتی وطن امروز  در شماره روز یکشنبه 13اسفند به تحقیر ظریف وزیر خارجه کابینه آخوند روحانی در کروآسی اعتراف کرد و با عنوان رفتار توهین‌آمیز این بار در کرواسی نوشت:‌ « پس از اقدام توهین‌آمیز شرکتهای آلمانی در عدم سوخترسانی به هواپیمای محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه، حالا در سفر ظریف به کرواسی نیز هیچیک از مقامات این کشور به استقبال وزیر امور خارجه ایران نیامدند. 
 بر اساس فیلمی که از سفر ظریف به کرواسی منتشر شده است، هیچ‌یک از مقامات کرواسی برای استقبال از وی به فرودگاه نرفته‌اند و تنها محمدرضا صادق، سفیر ایران در کرواسی و چند مسئول دیگر سفارت رژیم در فرودگاه حضور داشته‌اند. در این فیلم، محمدرضا صادق علت عدم حضور مقامات کرواسی در فرودگاه برای استقبال از وزیر امور خارجه رژیم را «سردی هوا» عنوان می‌کند. وی در اینباره به محمدجواد ظریف گفت: «هوا سرد است، اگرنه به استقبال شما می‌آمدند».
خاطرنشان می‌شود پس از آغاز کنفرانس امنیتی مونیخ، شرکتهای نفتی فرودگاه این شهر، حاضر به سوخت‌رسانی به هواپیمای حامل جواد ظریف، وزیر خارجه حکومت آخوندی نبودند. 

رسانه‌های حکومتی نوشتند: تحقیر ظریف - توهین مقامات کشور کرواسی به ظریف.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/325118ae-a3d1-4fd5-85f4-034058ec1f6a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات