728 x 90

مصاحبه علیرضا جعفرزاده با الحره - خامنه‌ای بر حدود ۱۰۰میلیارد دلار سرمایه کنترل دارد

مصاحبه الحره با علیرضا جعفرزاده معاون دفتر نمایندگی شورای ملی مقاومت ایران در آمریکا
مصاحبه الحره با علیرضا جعفرزاده معاون دفتر نمایندگی شورای ملی مقاومت ایران در آمریکا

علیرضا جعفرزاده معاون دفتر نمایندگی شورای ملی مقاومت ایران در آمریکا در مصاحبه با تلویزیون الحره به‌تاریخ ۲۸فروردین ۹۹، در مورد بحران کرونا در ایران و پنهان‌کاری آمار قربانیان و مبتلایان و تاریخ و مبدأ شیوع این ویروس در ایران گفت: رژیم به‌دلیل «بحران ویروس کرونا» با مشکل بزرگی در داخل کشور مواجه می‌باشد.

این در حالیست که خود رژیم اجازه داد کرونا از چین به ایران وارد شود و متعاقباً به‌مدت ۳هفته آنرا مخفی کرد تا در همه جا منتشر شد. مردم، رژیم را مسئول تعداد زیاد فوت شدگان می‌دانند. در حال حاضر بیش از ۳۰هزار ایرانی در همه استانهای ایران فوت کرده‌اند. بنابراین منحرف کردن انظار، کاریست که رژیم انجام می‌دهد. اکنون مردم متوجه شده‌اند که رژیم هم‌چون همیشه به افزایش تنش در خلیج‌فارس روی آورده. کما این‌که چند روز یا چند هفته قبل تعدادی موشک کاتیوشا به منطقه سبز بغداد پرتاب کرد.

 

البته این اقدامات مصرف داخلی دارد زیرا رژیم می‌خواست سپاه پاسداران را توانمند نشان بدهد و می‌خواهد این تصور کاذب از قدرت را ایجاد کند. این در حالیست که مردم با مشکلات بزرگی روبه‌رو است. کما این‌که رژیم می‌خواهد مردم نتوانند او را به چالش بکشند. شایان یادآوریست که مدتی قبل بیش از ۲۰۰شهر ایران شاهد قیامهایی بود و مردم شعار مرگ بر روحانی و خامنه‌ای سر دادند».

 

نقش مقاومت ایران در افشای جنایات رژیم در زمینه ویروس کرونا

معاون دفتر نمایندگی شورای ملی مقاومت ایران در آمریکا درباره نقش مقاومت ایران در افشای جنایات رژیم در زمینه ویروس کرونا گفت: «ما تلاش می‌کنیم که نقش رژیم ایران را در بحران کرونا روشن سازیم، زیرا رژیم اجازه داد که این ویروس منتشر شود و متعاقباً تعداد فوت شدگان را پوشاند. از سویی رژیم هیچ کاری برای مردم ایران انجام نمی‌دهد.

ما تلاش کرده‌ایم طرح و برنامه‌های رژیم ایران را افشا کنیم اما باید بگویم که همه بازیهای (رژیم) در مورد برداشته شدن تحریم‌ها ربطی به نجات جان مردم ایران ندارد.

رژیم ایران پول و داراییهای زیادی دارد. در بودجه سال گذشته از ۱۲۰میلیارد دلار، بیش از ۵۵میلیارد دلار به هزینه دفاعی و دخالت‌های نظامی و حمایت از بازوهای ایران در عراق و سوریه و لبنان و برنامه موشکی و تروریسم اختصاص یافت.

علاوه بر این خامنه‌ای بر دهها مؤسسه کنترل دارد که هر کدام از آنها از ۴۰ تا ۱۰۰میلیون دلار سرمایه دارند. واقعیت این است که این پول را می‌تواند برای بهبود وضعیت شهروندان ایرانی هزینه کند ولی اینکار را انجام نمی‌دهند.

هم‌چنین گزارشی هست که هفته گذشته آنرا منتشر نمودیم که در آن به همه این موضوعات پرداخته‌ایم و این حقیقت را روشن ساخته و تصویری کامل ارائه دادیم.

 

تمایل به تغییر در ایران قویتر شده است

اگر دقت کنیم به یاد می‌آوریم که چند ماه قبل یک قیام عظیم در ایران انجام شد و همه استانهای ایران علیه رژیم دست به قیام زدند و رژیم را به‌طور کامل رد کردند. موضوع این نیست که اصلاح‌طلبان در مقابل تندروها قرار دارند. مردم همه رژیم را رد کردند و بر همین موضوع در ژانویه و سال گذشته نیز تأکید کردند. تمایل برای تغییر از سوی مردم ایران امری نیست که به‌خاطر ویروس کرونا به زیر برود. واقعیت این است که این تمایل اکنون خیلی قویتر شده، زیرا مردم ایران علاوه بر همه دلایل گذشته اکنون (بعد از موضوع کرونا) دلیل دیگری نیز دارند که به‌خاطر آن به‌دنبال سرنگونی رژیم هستند. به اوضاع نگاه کنید. حتی فاجعه پزشکی کنونی را نگاه کنید. رژیم هیچ کمکی نمی‌کند. رژیم به پر کردن جیبهایش و جیب سپاه پاسداران فکر می‌کند و به مردم ایران دروغ می‌گوید. در این وضعیت اپوزیسیون سازمان‌یافته و شورای ملی مقاومت ایران برای ارائه واقعیت تلاش می‌کنند و تأکید دارند که ویروس (اصلی)، آخوندها هستند و باید پایان یابند».

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e64ab26f-7a28-4f11-b12c-9f115e8393c6"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات