728 x 90

ماهی ٢میلیون واکسن اسپوتنیک در ایران تولید و به روسیه منتقل می‌شود

روز شنبه ۱۳شهریور در جریان جدال دستجات درونی باند خامنه‌ای، روزنامه حکومتی جوان متعلق به سپاه پاسداران اعتراف کرد که روسیه ماهی ٢میلیون واکسن اسپوتنیک در ایران تولید می‌کند، و همه آن را هم به روسیه می‌برد!

از سوی دیگر سرکرده سازمان غذا و داروی رژیم تلاش کرد این خبر را با تکذیب، لاپوشانی کند اما همزمان کریمی‌نیا، معاون قرارگاه پدافند زیستی رژیم در اعترافی تکان‌دهنده گفت: «روس‌ها به‌درستی با شرکت اکتوور قرارداد بسته‌اند تا واکسن اسپوتنیک در ایران تولید و به روسیه تحویل شود نه ایران! در واقع روسیه برای تولید واکسن برون‌سپاری کرده است. به‌طور نمونه قرارداد تولید ۲میلیون دوز واکسن اسپوتنیک در ماه در ایران بین شرکت «اکتوورکو» و «اسپوتنیک» روسیه بسته و در سطح گسترده، رسانه‌یی و به همه کشور اعلام می‌شود که؛ به‌زودی ماهی ۲میلیون دوز واکسن اسپوتنیک را به بازار ایران عرضه می‌کنیم، اما در تیرماه رئیسی، معاون بهداشتی وزارتخانه اعلام می‌کند که روس‌ها سر ما کلاه گذاشتند. چرا به مراجع بین‌المللی شکایت نمی‌کنید؟ چرا واقعیت را به مردم نمی‌گویید؟».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4b50d818-c485-4b6f-8e65-d96027e34f49"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات