728 x 90

قتل یک جوان ۲۰ساله در مقابل دیدگان مادرش در کرمانشاه

قتل یک جوان ۲۰ساله در کرمانشاه
قتل یک جوان ۲۰ساله در کرمانشاه

یک جوان اهل کرمانشاه در مقابل دیدگان مادرش و با شلیک مستقیم نیروهای جنایتکار خامنه‌ای در کلانتری آریاشهر کرمانشاه به سر و سینه‌اش به‌قتل رسید.
هه نگاو، روز جمعه ۸بهمن اعلام کرد، جوان ۲۰ساله اهل کرمانشاه با هویت محمد احمدی متین در مقابل دیدگان مادرش و با شلیک مستقیم نیروهای جنایتکار کلانتری آریاشهر کرمانشاه به‌قتل رسید.
یک منبع مطلع و نزدیک به این خانواده گفت: روز جمعه متین به همراه مادرش در حال بازگشت از مراسم تشییع یکی از نزدیکان خود بودند که در حال برگشتن به منزل، در ترافیک میدان شهدا در نتیجه مزاحمت نیروهای جنایتکار کلانتری آریاشهر و درخواست رشوه توسط آنها، درگیری لفظی پیدا می‌کنند.
خودرو کلانتری پس از این درگیری لفظی خودرو محمد را تا شهرک سجادیه تعقیب و پس از آن که محمد حاضر به دادن رشوه به آنها نشده است، در مقابل دیدگان مادرش با شلیک سه تیر که دو تیر به سر و سینه‌اش اصابت کرده بود، او را به‌قتل رساندند.
پیکر محمد احمدی متین پس از آن که به پزشک قانونی منتقل شده بود، سرانجام روز سه‌شنبه ۱۲بهمن به خانواده‌اش تحویل و همان روز در قبرستان باغ فردوس کرمانشاه به خاک سپرده شد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c9c6eaf2-55ca-4f80-98e7-c675bf6565e8"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات