728 x 90

قالیباف: فراز و نشیب‌های زیاد در جریان مذاکرات وین / جلسه غیرعلنی بر سر فایل ظریف

پاسدار قالیباف
پاسدار قالیباف

پاسدار قالیباف روز یکشنبه ۱۹اردیبهشت در نطق پیش از دستور مجلس ارتجاع درباره مذاکرات وین گفت: مذاکرات وین با فراز و نشیب‌های زیادی در جریان است. یک روز اخبار پیشرفت مذاکرات و روزی دیگر خبرهای بروز اختلافات منتشر می‌شود. ما به‌دنبال رفع کامل عملی و فوری همهٔ تحریم‌ها هستیم.

وی افزود: دشمنان نظام به جای زیاده‌خواهی و تعلل در مذاکرات با انجام کامل و عملی تعهدات خود بیشتر از این در رفع تحریم‌ها تأخیر نکنند. از تیم مذاکره‌کننده می‌خواهیم در چارچوب سیاست‌های تعیین شدهٔ (خامنه‌ای) حقوق نظام را مطالبه کنند و مراقب فریب‌های تجربه‌شدهٔ پیشین باشند.

قانون اقدام راهبردی مجلس باعث باز شدن قفل‌های صنعت هسته‌یی شده است. حفظ اتحاد (مسئولان نظام) تا رسیدن مذاکرات به نتیجه امری ضروری است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

قالیباف با حمله به ظریف وزیر خارجه رژیم گفت: صحبت‌ها علیه قاسم سلیمانی دوگانه‌سازی غیرکارشناسی و وهم آلود از قدرت میدانی و قدرت دیپلماسی است. خون قاسم سلیمانی جریان خودباختهٔ غرب‌زده را رسوا می‌کند و ریشهٔ آنها را می‌خشکاند.

مجلس وظیفهٔ خود می‌داند نسبت به برخورد با عوامل این قبیل اقدامات نسنجیده (فایل صوتی ظریف) پیگیریهای لازم را به‌انجام برساند و از ظرفیت‌های قانونی خود در این مسأله استفاده کند.

قالیباف با التماس برای شرکت در نمایش انتخابات گفت: لازم می‌دانم به مردم یادآور شوم که حضور آنها در عرصهٔ انتخابات راه‌حل مشکلات کشور و خواستهٔ تمام دلسوزان نظام! است.

آخوند موسوی لارگانی عضو هیأت‌رئیسه مجلس ارتجاع در گفتگو با خبرگزاری مجلس ارتجاع از آغاز نشست غیرعلنی امروز مجلس خبر داد و گفت: در این نشست مسائل مرتبط با مذاکرات وین و هم‌چنین فایل صوتی منتشر شده وزیر امور خارجه در فضای مجازی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

در همین روز روزنامهٔ حکومتی جمهوری با حمله به شورای نگهبان خامنه‌ای نوشت: چیزی که برخی حضرات از قدیم به‌دنبالش بودند، یک انتخابات کنترل شده با برندهٔ از پیش مشخص بود، یک جور انتخابات که هم برگزار شود و هم در دایرهٔ تصمیم ما باشد. می‌ترسیم به همین شیوه پیش برود رأی دهندگان را هم ممیزی کنند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/726fc610-0162-4a3d-a966-3a73b6b6fd59"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات