728 x 90

فضاحت دجالبازی رسوای تبلیغاتی سفر رئیسی به خوزستان

سفر رئیسی جلاد به خوزستان
سفر رئیسی جلاد به خوزستان

در حالیکه خامنه‌ای به‌نحو مسخره‌یی از سفر نمایشی رئیسی جلاد تعریف و تمجید کرد، حتی مهره‌ها و رسانه‌های حکومتی نیز فضاحت این دجالبازی رسوای تبلیغاتی را به تمسخر گرفته‌اند.

سایت عصر جنوب نوشت: ظهر روز جمعه، هم‌زمان با سفر وزیر بهداشت به استان خوزستان، پس از ارائه گزارش رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز به وزیر در بیمارستان گلستان، فردی سیلی محکمی به‌صورت رئیس دانشگاه زده و با قطع صحبت‌های ابول‌نژادیان او را دروغگو خطاب کرد (سایت عصر جنوب ۶شهریور).

آخوند مهاجری، گرداننده روزنامه حکومتی جمهوری و از مشاوران رفسنجانی نیز خطاب به رئیسی جلادنوشت: شما هم اگر «سفرمحور» باشید نه «عمل‌محور»، هیچ مشکلی از خوزستان حل نخواهد شد.

وی افزود: اقدامات تشریفاتی و نمایشی از قبیل حضور یافتن (بر سر قبر خمینی) عکس گرفتن با کارکنان غسالخانه بهشت زهرا، نیمه‌شب به وزارتخانه رفتن وزرا و روز پنجشنبه جلسه دولت را تشکیل دادن، فقط در صورتی جواب می‌دهند که در سفره مردم اثر بگذارند، قیمتها را کاهش بدهند و مرگ و میرهای کرونایی را به طرف صفر شدن ببرند... (روزنامه حکومتی جمهوری اسلامی ۶شهریور)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/76fdbdf0-edcd-41ba-9578-40ba504987a6"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات