728 x 90

فرار از آمار...

رژیم وحشت‌زده آخوندی از ترس برملا شدن حجم سرکوب و کشتار مردم تاکنون هیچ آماری از شهدا و دستگیرشدگان نداده است و تلاش می‌کند با کتمان آمار، دستان پلید قاتلان را پنهان کند. مثلا به‌جای پاسخ به تعداد شهیدان و دستگیرشدگان از آمار مصدومان نیروی انتظامی می‌گویند ما نکشتیم خودشان کشتند و به حساب نیروی انتظامی می‌گذارند.

اسماعیلی، سخنگوی قضاییه آخوندی، ‌۱۲آذر ۹۸: «تعدادی از آنها توسط شما کشته شدند حالا می‌خواهید اینها را بیاورید پای نظام و انقلاب و مأموران نظامی و انتظامی ما بگذارید»؟

روز ۹آذر آخوند جنایتکار منتظری تعارف را کنار گذاشت و به صراحت گفت: «هیچ مقامی مجاز نیست بدون داشتن آمار، اطلاعات دقیق آماری بدهد».

با این حال شدت سرکوب و کشتار و تعداد شهدا و دستگیرشدگان آن‌قدر تکان‌دهنده است که صدای نیروهای وحشت‌زده رژیم را هم درآورد.

محمود صادقی، نماینده مجلس ارتجاع: «‏اگر مراجع ذیربط آمار دقیق کشته‌شدگان را اعلام نکنند، نمایندگان آمار واقعی را اعلام خواهند کرد».

پروانه سلحشوری، نماینده مجلس ارتجاع: «اخبار جسته‌ و گریخته از جاهای متفاوت به دست ما می‌رسد که تفاوت آماری فاحشی دارد. مشاهده می‌کنیم بین جان‌باختگان نوجوانان هستند که بسیار تأسف‌آور است. شاید تا یک مدتی مردم خاموش شوند اما دل‌ها پر از کینه است که باید فکری کرد».

محمدعلی وکیلی، نماینده مجلس ارتجاع: «دولت، وزارت کشور و قوه قضاییه باید حتماً برای این سؤال پاسخی روشن بدهند».

اما علت چیست؟

علت، پوشاندن جنایتی است که با حکم تیر خامنه‌ای انجام شد. ولایتی که در وحشت کتمان می‌کند اما می‌داند از خون هر شهید صدها جوانه شورش می‌روید. و این قیامی‌ست تا پیروزی.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8bef41d2-f0cd-4705-8be3-64d23100ceec"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات