728 x 90

فاش شدن دروغ‌ها و تناقض‌گویی رژیم در مورد آژیرهای حملهٔ هوایی در تهران

به صدا درآمدن آژیر خطر حمله هوایی در تهران
به صدا درآمدن آژیر خطر حمله هوایی در تهران
  • فاش شدن دروغ‌ها و تناقض‌گویی رژیم در مورد آژیرهای حمله هوایی در تهران و دستاویز قرار دادن نقص فنی و آب‌گرفتگی دستگاهها
  • وب سایتهای فرودگاه مهرآباد و خمینی ملعون در تهران فرودگاههای تبریز، اهواز، اصفهان، شیراز، مشهد و سایت سازمان انرژی اتمی رژیم از دسترس خارج شدند
  • رسانه‌های حکومتی: به نظر می‌رسد هم‌اکنون جنگنده‌های شبح اف-۳۵ ناشناس در حال جولان دادن در آسمان تهران باشند. جت‌های رادارگریز اف-۳۵ در حریم هوایی عراق و ایران گشت‌زنی می‌کنند
  • گزارشهای خبری از تهاجم هوایی اسراییل و گزارش ماهواره ناسا از آتش‌سوزی در دو نقطه در تهران در نزدیکی یک مرکز موشک سازی سپاه پاسداران

به صدا درآمدن آژیر خطر حمله هوایی در نیمه‌شب جمعه و نخستین ساعات بامداد شنبه ۱۱بهمن در محله‌های پونک، مرزداران، شهرآرا و ستارخان در غرب تهران، آن‌هم در حوالی تأسیسات ساخت موشک رژیم، و سپس از دسترس خارج شدن سایتهای چندین فرودگاه و سایت سازمان انرژی اتمی رژیم، برای مردم تداعی کننده وضعیت و شرایط جنگ بود.

ادعاهای متناقض و مسخره حکومت آخوندی که از یک‌سو این واقعه به‌دلیل اشکال فنی و نفوذ آب باران به دستگاه عنوان کرده و از سویی طوری مکرر اخبار مربوط به حضور جنگنده‌های اسراییلی بر فراز تهران را تکذیب می‌کردند، با خشم و انزجار عمومی روبه روشد.

بخصوص شاهدان که هنگام به صدا درآمدن آژیر خطر در فرودگاه خمینی ملعون حضور داشتند از هوای مناسب و قطع برق فرودگاه گزارشهایی منتشر کردند و همه شاهد بودند که سایت فرودگاه خمینی ملعون و فرودگاه مهرآباد و سایتهای فرودگاههای تبریز، اصفهان و مشهد و برخی از فرودگاهها و هم‌چنین سایت سازمان انرژی اتمی رژیم همزمان از دسترس خارج شدند.

وب سایتهای فرودگاههای تهران و تبریز و مشهد و شیراز و اهواز تا ظهر یکشنبه ۱۲بهمن هم‌چنان قفل و مسدود است.

در همین حال، وب سایت رادیو اسراییل ۱۱بهمن به‌نقل از برخی منابع خبری در تهران گزارش کرد که این ”آژیر خطر“ به‌علت نگرانی از حمله هوایی جنگنده‌هایی به آن پایگاه بوده است. این آژیر ساعاتی پس از وقوع انفجار در کنار سفارت اسراییل در دهلی‌نو به صدا درآمد. ظاهراً انجام این اقدام تروریستی نوعی انتقام جویی رژیم ایران از اسرائیل، نسبت به هلاکت محسن فخری‌زاده روی داده که رژیم ایران، مسئولیت آن را به اسراییل نسبت داد.

هم‌چنین فاکس نیوز گزارش داد که ناسا از طریق ماهواره‌هایش وقوع دو آتش‌سوزی را نیز در محدوده غرب تهران که در نزدیکی یک مرکز ساخت موشک سپاه پاسداران قرار دارد، تشخیص داده است.

رسانه حکومتی آفتاب نیوز ۱۱بهمن به نقل از توئیت یک تحلیلگر نزدیک به سازمانهای اطلاعاتی اسرائیل نوشت: «جت‌های رادارگریز اف-۳۵ تمام وقت در حریم هوایی عراق و ایران گشت‌زنی می‌کنند و شما نمی‌دانید. به‌نظر می‌رسد هم‌اکنون جنگنده‌های شبح اف-۳۵ ناشناس در حال جولان دادن در آسمان تهران باشند هیچ راداری بر روی زمین قادر به شناسایی این هواپیما نیست.

مارک دوبوویتر، مدیر اجرایی بنیاد دموکراسیها روز ۱۱بهمن نیز پس از پخش خبرهای مربوط به به صدا درآمدن آژیر در تهران یک پیام توئیتی منتشر کرد که از آن به‌عنوان اسراییل آمد و زد توصیف شده است.

اخبار منتشر شده در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی حکومت آخوندی که از ابتدا با تمام قوا می‌کوشید که اخبار مربوط به حمله را در سکوت برگزار کند، مجبور به واکنش کرد. خبرگزاری نیروی تروریستی قدس- تسنیم ۱۱بهمن به‌نقل از یک مقام آگاه در نیروهای مسلح رژیم نوشت که ماجرای دیشب هیچ ارتباطی با تهدیدات هوایی که منجر به فعال شدن سیستم پدافند هوایی کشور بشود نداشته است... گمانه‌زنی‌ها در خصوص ارتباط به صدا درآمدن آژیر خطر با احتمال حملات سایبری، احتمال حمله نظامی، وقوع انفجار و آتش‌سوزی در فرودگاه خمینی و برخی نقاط تهران و نیز ارتباط به صدا درآمدن آژیر در تهران با تغییر مسیر یک فروند هواپیمای مسافربری ترکیه نادرست است.

این در حالیست که یک رسانه اخبار فوری رژیم ادعاهای کارگزاران رژیم را مبهم توصیف کرد.

به صدا درآمدن آژیر خطر حمله هوایی با انتشار خبر اخلال مسیر یک هواپیمای ترکیش ایر و دو هواپیما دیگر و انتشار عمدی خبرهای متناقض از سوی کارگزاران رژیم همزمان بود.

ابتد اعلام شد که احتمال مشکل فنی و سقوط هواپیمای ترکیش ایر بود که برای فرود در فرودگاه خمینی ملعون بر فراز مناطق غربی تهران پرواز می‌کرد. سپس این ادعا مطرح شد صدای آژیر به‌علت بازنشدن چرخ های هواپیمای ترکیه و ورود به منطقه ممنوعه بوده است! مدتی بعد معاون وزیر راه رژیم می‌گوید هیچ ارتباطی میان پرواز ترکیش ایر و شنیده شدن صدای آژیر در غرب تهران وجود نداشت.

اما رسانه‌های ترکیه اعلام کردند که به هواپیمای ترکیش ایر هشدار احتمال خطر حمله هوایی داده شده و این هواپیما ناگزیر شده مقصد خود را عوض کند.

تلویزیون احابر رسانه یک ترکیه روز ۱۱بهمن نیز گفت: در اعلام مقامات جمهوری اسلامی دو دروغ تا به‌حال وجود داشته: اول نقص فنی هواپیما و دوم شرایط هوایی بد. طبق معمول اطلاع‌رسانی ناقص و نادرست مقامات، بازار حدس و گمانها و چیدن پازل توسط مردم و خبرنگاران و رسانه‌ها داغ کرده است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4482ad92-6080-46a0-872d-a4195ab615dc"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات