728 x 90

عواقب ورشکستگی بانکهای رژیم آخوندی هم‌زمان با رسیدن ارزش دلار به مرز 5000تومان

ورشكستگي بانك‌هاي رژيم آخوندي
ورشكستگي بانك‌هاي رژيم آخوندي

هجوم مردم به بانکها برای گرفتن پس از اندازهای خود و پرداخت نشدن آن توسط بانکها، موضوع ورشکستگی بانکهای رژیم آخوندی را بیش‌از‌پیش جدی کرده است، هر چند کارگزاران رژیم تلاش می‌کنند این موضوع مشخص را کتمان کنند.

 گزارشی در این باره:

 

موضوع ورشکستگی بانکهای رسمی رژیم آخوندی نه تنها توسط مردم و غارت‌شدگانی که سپرده‌هایشان چپاول شده بلکه توسط رسانه‌های رژیم و کارشناسان اقتصادی از مدتها پیش بر سر زبانها و در تحلیلها و بررسی هاست.

 

در یک بررسی سریع در رسانه‌های خود رژیم موضوع ورشکستگی بانکها از سال 91 و بقولی  از سال 84به بعد مطرح است به برخی  تیترهای رسانه‌های رژیم قرار است.

 

11بهمن 96

بانک ملی هم ورشکسته شد.

17اردیبشهت 1396
زیان‌ده شدن 8بانک کشور در سالیان اخیر

بررسی آخرین صورت‌های مالی منتشر شده بانکها نشان می‌دهد، 8بانک کشور در سال‌های اخیر با زیانهای شدید مواجه و برخی نیز به مرز ورشکستگی نزدیک شده‌اند.

ازجمله این بانکها بانکهای باسابقه صادرات و تجارت هستند.

 

۲۰فروردین ۱۳۹۶

ورشکستگی بانکها در پیش است

 

10بهمن 1395

پیش‌بینی ورشکستگی 10بانک و مؤسسه. گزارش ویژه از خطر ورشکستگی بانکها و مؤسسات مالی

 

16اسفند 95:

2بانک کاملاً ورشکسته شده و چند بانک در مرز ورشکستگی.

 

23بهمن 1395

بانکها و مؤسسات مالی، بحران سازان سال‌های آینده در ایران.

گمانه زنی، گزارشهای کارشناسی و اخطارهای بسیاری از فعالات اقتصادی حکایت از یک تهدید در اقتصاد ایران دارد.... بانکها در شرایط امروز اقتصاد ایران به‌عنوان یک تهدید جلوه گری می‌گنند، تهدیدی  که ریشه در دهه‌ها مدیریت سلیقه‌ای دارد

سایت سرکرده پیشین پاسداران در این باره در بهمن 95 نوشت به نظر می‌رسد بر اساس گمانه زنیهای غیررسمی، اتفاقات اخیر رخ داده برای نمادهای بانکی حاضر در بازار بورس و اخطارهای جسته‌وگریخته مسئولان اقتصادی کشور، وضعیت بانکی ایران چندان امیدوار کننده نیست و حتی ممکن است در آستانه یک بحران قرار داشته باشد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2cb61e43-b211-4888-8316-a1fefe6e2a5a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات