728 x 90

علی ربیعی: خرابکاری در ساختمان انرژی اتمی در کرج را تأیید می‌کنم

تصویری از موسسه اینتل لب و خسارات وارده به ساختمان انرژی اتمی رژیم در کرج
تصویری از موسسه اینتل لب و خسارات وارده به ساختمان انرژی اتمی رژیم در کرج

علی ربیعی سخنگوی دولت آخوند روحانی در پاسخ به سؤالی در مورد انتشار عکسهایی از حمله به ساختمان انرژی اتمی رژیم در کرج، وقوع این حمله و آسیب دیدن این مرکز سازنده سانتریفوژ را تأیید کرد.

این در حالیست که پیش از این سایت وابسته به پاسدار شمخانی دبیر شورای عالی امنیت رژیم نوشته بود این حمله پیشاپیش خنثی شده است.

نشست مطبوعاتی ربیعی سخنگوی دولت آخوند روحانی ۱۵تیر۱۴۰۰:

خبرنگار خبرگزاری فرانسه: ابتدای این هفته تصاویری در فضای مجازی منتشر شد که ادعا می‌شد مربوط هست به اقدام خرابکارانه در یکی از ساختمانهای سازمان انرژی اتمی جمهوری اسلامی ایران واقع در اطراف کرج در بیست و سوم ژوئن، ایران ادعا کرده بود که این اقدام ناکام مانده، اما این تصاویر ادعایی چیز دیگری را نشان می‌دهد. آیا شما این تصاویر را تأیید می‌کنید و مستند می‌دانید؟ آیا می‌توانید جزئیات بیشتری درباره این هدف حمله بگویید ممنون هستم؟

ربیعی: بله ما اصل خرابکاری را که تأیید کردیم باز هم تأیید می‌کنیم اصل خرابکاری را و البته من اهدافش را به سؤال شما جواب می‌دهم می‌توانم در مورد اهدافش نیز توضیح خدمت شما ارائه کنم واقعاً منجر به آسیب انسانی نشده و آسیب تجهیزاتی هم آسیب قابل توجه تجهیزاتی ابداً ما نداشتیم. در این زمینه سقف یکی از سوله‌ها سوراخ شده آنچه که اتفاق افتاده آسیب مختصری به سقف یکی از سوله‌ها بوده که به ناچار این سقف را جمع‌آوری کردند برای تعمیر و وقتی سقف دارد تعویض می‌شود این عکس‌ها در حقیقت آن زمان تعویض سقف بوده... (خبرگزاری حکومتی ایران‌پرس ۱۵تیرماه)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/06bd4606-73a5-4766-80a1-674eecb24e12"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات