728 x 90

عضو کمیسیون خارجه شورای ملی مقاومت: رژیم ایران با ضربات خرد کننده‌یی مواجه است

موسی افشار
موسی افشار

روزنامه الفجر مصر

موسی افشار عضو شورای ملی مقاومت ایران گفت: رژیم ایران هم‌اکنون وارد مرحله دریافت ضربات خرد کننده شده است این مرحله تماماً با مراحل قبل تفاوت دارد و ما روزانه شاهد آن هستم که تعادل خودش را از دست می‌دهد.

وی افزود: ‌ عامل اصلی ای که رژیم را به این نقطه رسانده است قیام سرفرازانه مردم ایران است که هر روز شعله‌ورتر می‌شود. رژیم آخوندی اکنون با تهاجم قاطعی در صحنه داخلی و خارجی روبه‌روست. در داخل با اعتراضات و تظاهراتی مانند اهواز و کازرون و مشهد و شهرهای دیگر و اعتصاب اقشار محروم و تحت ستم جامعه مانند اعتصابات رانندگان کامیون و خودروهای سنگین و در خارج با تحریمها و محدودیتها و فشارهای گسترده بین‌المللی مواجه است.

 

افول رژیم ایران در صحنه بین‌المللی

همزمان مقاومت ایران نیز بر روی استمرار هر چه بیشتر این ضربات به رژیم متمرکز می‌باشد و رژیم ایران بعد از چهاردهه، و به‌ویژه زمان اوباما که آن را یک دوران طلایی به‌شمار می‌آورد و به‌خاطر آن امتیازات زیادی دریافت می‌کرد، در معرض افت شدیدی قرار دارد.

موسی افشار عضو کمیسیون خارجه شورای ملی مقاومت ایران خاطرنشان نمود: مأموریت کانونهای شورشی در داخل ایران تلاش برای وارد کردن ضربات هر چه بیشتر بر تمامیت این رژیم است که روزانه در هیبت اعتصابات و تظاهرات خودش را نشان می‌دهد.

 

گردهمایی ۳۰ژوئن مقاومت ایران در پاریس

علاوه بر این در خارج کشور نیز روز ۳۰ژوئن یک گردهمایی بزرگ در پاریس خواهیم داشت که مانند هر سال دهها هزار ایرانی و صدها شخصیت سیاسی و پارلمانی از ۵قاره جهان برای بازگو کردن خواسته‌های مردم ایران و بسیج منطقه‌ای و جهانی برای تغییر این رژیم و حمایت از قیام مردم ایران، در آن شرکت می‌کنند.

موسی افشار تأکید کرد:‌ علاوه بر شعارهایی که مردم ایران داده و می‌گویند «سوریه را رها کن فکری بحال ما کن» رژیم آخوندها هم‌چنین با (ضرورت) اخراج سپاه پاسداران و عوامل و مزدورانش از سوریه که خواسته مشترک مردم ایران و مردم سوریه می‌باشد، روبه‌رو می‌باشد.

 

مطالب مرتبط

پیام گردهمایی بزرگ مقاومت در پاریس چیست؟

گردهمایی مقاومت ایران در پاریس: ۹تیر ۹۷- همبستگی نمایندگان انگلستان و ایتالیا

همبستگی بین‌المللی با گردهمایی بزرگ مقاومت در پاریس

گردهمایی بزرگ مقاومت ایران ـ بودن ما شاهکار زمانه‌ ما

گردهمایی بزرگ مقاومت و تأثیر آن بر تحولات داخل ایران

به‌سوی گردهمایی ایران آزاد – قیام تا پیروزی در پاریس (۹تیر ۹۷)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/870f9eb1-5d18-4852-9d45-a3618fdc7c50"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات