728 x 90

عضو مخفی سازمان اطلاعات ایران بالاخره از چهره خود رونمایی کرد

نقابی که کنار رفت ...
نقابی که کنار رفت ...

زیباکلام: پایش بیفتد، اسلحه به دست می‌گیرم تا نظام سقوط نکند!

 

زیباکلام از عوامل باند روحانی برای ورود به دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد در سال ۱۳۹۵برای کنفرانس و مناظره هنگامی که از در دانشگاه وارد شد که پرچم اسراییل و آمریکا بر کف ورودی راهرو دانشگاه حک شده بود، زیباکلام به‌صورت نمایشی از کنار هر دو پرچم عبور کرد و از روی آن رد نشد. وی در مورد این موضوع گفت: پرچم هر کشوری هویت و نماد ملت آن کشور است. زیر پا گذاشتن و آتش زدن پرچم یک کشور غلط است. وی در مصاحبه‌یی با خبرگزاری ایلنا در سال ۱۳۹۴نیز گفته بود: چه کسی مسئولیت نابودی اسراییل را به ما داده است.

 

اما با اظهاراتش مشخص شد ریزه خور نظام آخوندی است و به جای این‌که مغضوب نظام آخوندی باشد محبوب نظام  است.

 

بسیاری از استادان دانشگاه به‌دلیل بیان کردن کوچکتری حرف علیه نظام از کار بیکار می‌شوند اما زیباکلام با گرفتن حقوق به موقع و تدریس در دانشگاه باصطلاح «طرفدار» دانشجویان شد.

صادق زیباکلام به بهانه زلزله کرمانشاه و ناکارایی دولت در امر خدمت رسانی، با همکاری مسئولان نظام آخوندی شماره حساب خود را به مردم اعلام کرد و از آنان خواست کمکهای خود را به حساب او واریز کنند.

 

پول‌های واریزی مردم به حساب زیباکلام روز به روز افزایش یافت و وی در مصاحبه‌های مختلف اعلام کرد که این پول از دو میلیارد هفتصد میلیون تومان فراتر رفته و همچنین در مصاحبه دیگر اعلام کرد این میزان پول به سه میلیارد تومان رسیده است.

 

او توانست با این شیوه سه میلیاد تومان را در حساب خود سرجمع کند  و هیچکس خبری از این سه میلیارد نمی‌گیرد حتی سازمان قضایی رژیم آخوندی!

 

وی در مصاحبه‌یی که با سایت دویچه‌وله فارسی داشته بیان کرده است که جلساتی با مردم محلی و سازمانهای مردم نهاد کرد داشته که قرار است این پول را به دست آنان برساند. وی بیان داشته که این افراد بهتر می‌دانند که نیاز کجاست و پول را در کجا خرج کنند. اما با این شرایط از انتشار رسید و فاکتور هزینه‌کرد زیباکلام برای مردم زلزله‌زده کرمانشاه خبری نیست که نیست.

 

صادق زیباکلام، در گفتگویی با وبسایت «ایران وایر» صراحتاً از موجودیت نظام جمهوری اسلامی دفاع کرد و گفت حتی حاضر است در مقابل مردم معترض اسلحه بگیرد و از نظام دفاع کند.

 

زیباکلام با این رویکرد سیاسی باعث شد چهره خود را برای عموم مردم آشکار سازد.

الهه.ب


مسئولیت محتوای این مطلب برعهده نویسنده است و سایت مجاهد الزاماً آن را تأیید نمی‌کند

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e9c2b4a9-3b09-4e23-8b82-d159bd79de5b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات