728 x 90

عزاداری و سوزدل سران و سرکردگان نظام آخوندی از ضربه خرد کننده هلاکت پاسدار قاسم سلیمانی

هلاکت پاسدار سلیمانی و نفرات همراهش در بغداد
هلاکت پاسدار سلیمانی و نفرات همراهش در بغداد

اعلام سه روز عزای عمومی توسط خامنه‌ای به‌دنبال ضربه جبران‌ناپذیر هلاکت قاسم سلیمانی و مزدور عراقی رژیم ابومهدی مهندس

به‌دنبال هلاکت سرکرده نیروی تروریستی قدس و دیگر مزدوران رژیم، ولی‌فقیه ارتجاع طی پیامی، قاسم سلیمانی را چهره بین‌المللی جنایتهای رژیم دانست و سه روز عزا برای نیروهای وارفته رژیم اعلام کرد و تلاش کرد ضمن روحیهدادن به نیروهای وارفته خود بر ادامه تروریسم رژیم تأکید کرد.

خامنه‌ای در این پیام نوشت:

همه‌ٔ دوستان - و نیز همه دشمنان - بدانند خط جهاد و مقاومت با انگیزه‌ٔ مضاعف ادامه خواهد یافت. فقدان سردار فداکار و عزیز ما تلخ است ولی ادامه مبارزه و دست یافتن به پیروزی نهایی کام قاتلان و جنایتکاران را تلخ‌تر خواهد کرد.

ملت ایران یاد و نام سردار سپهبد قاسم سلیمانی و آقای ابومهدی المهندس را بزرگ خواهد داشت و اینجانب سه روز عزای عمومی در کشور اعلام می‌کنم.

 

 

آخوند جلاد ابراهیم رئیسی در پیام خود نوشت که جبهه حکومت آخوندی در منطقه از هلاکت قاسم سلیمانی «داغدار» است.

 

قاتل قیام‌کنندگان آبانماه و جلاد قتل‌عام ۶۷ برای روحیه دادن به عوامل رژیم آخوندی با تهدید گفت: «بی‌تردید سربازان جبهه مقاومت» «انتقام خون قاسم سلیمانی را به اشد وجه خواهند ستاند» و «خواب را از چشم دولت آمریکا در سراسر جهان» می‌رباید.

 

 

بخشی از اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران - ۱۹ فروردین ۹۸:

«خلیفهٔ سفاک ارتجاع در آستانهٔ سال جدید آخوندک جلادی را که نشانهٔ مجسم و مترادف قتل‌عام است، در ریاست قضاییه‌اش عرضه کرد.

تحفهٔ نحس و منحوس عید و سال نو که به‌قول منتظری دست‌اندرکار بزرگترین جنایتی است که در این رژیم صورت گرفته است.

همزمان، در آستانهٔ ورود به سال جدید، خلیفهٔ خون‌ریز، سرکرده کشتارگر نیروی قدس سپاه پاسداران را با بالاترین نشانهای حکومتش به تماشا گذاشت تا همه حساب کار خودشان را بکنند. البته با بلاهت برای او آرزوی «شهادت» هم کرد.

ما کاملاً موافقیم که آخوند رئیسی و پاسدار سلیمانی به لاجوردی و صیاد شیرازی ضمیمه شوند. لعنت خدا و خلق خدا بر همه آنان باد».

 

پاسدار علی لاریجانی، رئیس مجلس ارتجاع نیز در پیامی نوشت که حکومت آخوندی «هرگز از خون» «قهرمان خویش نخواهد گذشت».

 

آخوند احمد خاتمی امام جمعه خامنه‌ای در تهران: از داغهای سنگینی که بر قلب ولایت وارد شده همین داغ قاسم سلیمانی هست وقتش است کلک آمریکایی‌ها از عراق کنده شود.

آخوند احمد خاتمی در نمایش جمعه تهران ۱۳ دیماه ۹۸ گفت:

«من معتقد هستم از داغهای سنگینی که بر قلب ولایت وارد شده همین داغ حاج قاسم سلیمانی هست،

آمریکایی‌ها به‌خصوص ترامپ مطمئن باشد خون شهید سلیمانی خواهد جوشید انتقامی از آنها خواهیم گرفت که روزشان را تبدیل به شام سیاه خواهد کرد. و می‌گویم اعلام می‌کنم آمریکایی‌ها در دنیا دیگر آرامش نخواهند داشت. امروز جهان مقاومت جریان مقاومت در عراق در سوریه در لبنان همه جا داغدار سلیمانی هستند و خونخواه سلیمانی.

اگر خدا خواهد بهحمدالله فضای ضدآمریکایی در عراق حاکم شده و با این جنایتی که کردند اینها زمینه اخراج اینها از عراق به‌خوبی فراهم شده وقتش هست که غیرتمندان عراقی با جنایتی هم که مرتکب شدند هم شهید سلیمانی ما را به‌شهادت رساندند هم ابومهدی مهندس که از سران حشدالشعبی هست وقتش است کلک آمریکایی‌ها را از عراق بکنند».

 

 

آخوند علم‌الهدی امام جمعه خامنه‌ای در مشهد: داغ قاسم سلیمانی بر قلب خامنه‌ای خیلی سنگین آمد و دل او آزرده شد

آخوند علم‌الهدی گفت: عملیاتی که امروز انجام گرفت یک کودتا بود از یک هفته قبل بخشی از فرودگاه بغداد را آمریکایی‌ها تصرف کردند. قاسم سلیمانی با همراهانش از هواپیما پیاده شد آن‌طرف هم آمریکایی‌ها هستند. اینها هنر نکردند که یک بالگرد حرکت کند و آنها را به خاک و خون بکشد. اسمش را عملیات آذرخش کبود گذاشتند.

آخوند علم‌الهدی در نمایش جمعه مشهد ۱۳ دیماه ۹۸:

جنایت امروز نشان داد آمریکا این هست گرگ وقتی به سراغ یک میش می‌آید ممکن است بتواند این میش را صید کند اما تا زمانی که چنگ و دندان نشان نداده، وقتی چنگ و دندان را نشان داد، میش با هر ضعفی دیگر تمکین گرگ نمی‌شود. این چنگ و دندانی هست که آمریکای جهانخوار درنده به ما نشان داد. آمریکا تا اینجا ایستاده آنهایی که در این مملکت دل به غرب سپرده‌اند چشم به دروازه غرب دوختند. آنهایی که فکر می‌کنند با مذاکره و نشستن با این گرگ درنده با این چنگ و دندان مشکلات را حل کنند ببینند این یک هم‌چنین گرگ درنده با یک چنین چنگ و دندانی است.

اولاً- عملیاتی که امروز انجام گرفت یک عملیات حساب شده نظامی یا یک عملیات حساب شده تسلیحاتی نبود، یک کودتا بود یک ترور نبود یک توطئه نبود چون همه ترورها همه توطئه‌ها نسبت به براندازی این سردار رشید اسلام نقش بر آب شد. اینها کودتا کردند، از چندی قبل بیش از یک هفته بخشی از فرودگاه بغداد را آمریکایی‌ها تصرف کردند. خب در این فرودگاه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با همراهانش از هواپیما پیاده شد. اونطرف هم آمریکایی‌ها هستند اینها هنر نکردند که یک بالگرد حرکت کند و این ماشین‌ها را به خاک و خون بکشند این یک کودتا هست این هیچ ارزش نظامی ندارد این عملیات، ارزش حتی امنیتی و اطلاعاتی هم ندارد. این عملیات یک عملیات کودتاچی گری آن هم در یک فضایی که اینها قبلاً همه تواناییها و نیروهای خودشان را آنجا مجهز کردند. بیایند یک نفر را بزنند بکشند اینها اگر مرد بودند توی جنگهای داعش و سوریه و عراق آنجا می‌خواستند و سردار سلیمانی را براندازی کنند. نه در این فضای بازی که آنها قبلاً آمدند محاصره کردند. این هیچ ارزش عملیاتی نداشت. این کار، دلالت بر ضعف ما نمی‌کند نه دلالت بر ضعف نظامی ما دارد نه دلالت بر ضعف اطلاعاتی ما دارد. یعنی دنیا دارد تماشا می‌کند پنتاگونی که این‌ همه داد و فریاد نعره و شعارش به‌عنوان قدرت در دنیا برپا شده است تمام هنر این پنتاگون آن هم در یک عملیات که اسمش را گذاشتند عملیات آذرخش کبود در یک عملیات اینچنینی بخواهد با سرسخت‌ترین دشمنان خودش مقابله کند.

داغ یک سرباز رشید غیوری بر قلب نازنین مقام معظم رهبری خیلی سنگین آمد و دل ایشان آزرده شد.

 

آخوند پناهیان از دفتر خامنه‌ای در جمعه‌بازار مشهد: هنوز در باور ما نمی‌گنجد هنوز سخت است

آخوند پناهیان، در جمعه‌بازار مشهد ۱۳ دیماه ۹۸ گفت:

«شهادت سردار دلها که هنوز در باور ما نمی‌گنجد هنوز سخت است برای ما بگوییم شهید سلیمانی/ من می‌دانم دلها سخت غمگین و افسرده است از این مصیبت هولناک. حالا خون عزیز دل ما در عراق ریخته شده چه جوری ما به ملت عراق ابراز محبت کنیم بهتر از این؟ [گریه] ما عزیزترین سردارمان را در راه نجات مردم عراق قربانی دادیم در کنار سردار بسیجی مردم عراق خو نشان در هم آمیخته شد».

آخوند پناهیان سپس از نیروهای رژیم خواست، این را مهم تلقی نکنند و مرعوب قدرت دشمن نشوند و آن را به حساب حماقت دشمن بگذارند. وی گفت:

«یک ذره عقل داشتند به نیروهای خودشان می‌گفتند نه! تمام نقشه‌های ما در منطقه بهم می‌ریزد او را به‌شهادت نرسانید ملت ایران و عراق و دوباره و هزاران باره با هم متحد خواهند شد. او را در کنار فرمانده حشدالشعبی بشهادت نرسانید. این دو خون بهم آمیخته می‌شوند.... یک ذره اگر عقل داشتند می‌گفتند سردار سلیمانی را به‌شهادت نرسانید.

باور کنیم اونها احمق هستند جدی نگیریم دشمن را اینها عددی نیستند. در عالم نباید بگوییم اونها مهم هستند قدرتی دارند از قدرت‌شان می‌توانند استفاده بکنند یا حتی سوء‌استفاده کنند».

 

پاسدار ایرج مسجدی سفیر رژیم آخوندی در عراق: تمامی همراهان قاسم سلیمانی و ابومهدی مهندس کشته شده‌اند

پاسدار مسجدی در گفتگویی با تلویزیون رژیم گفت:

«حدودا ساعت یک بامداد امروز جمعه بود که دو تا خودرویی که شهید سلیمانی و آقای ابومهدی مهندس را از فرودگاه بغداد در حال انتقال بودند به سمت شهر بغداد مورد اصابت حملات موشکی نیروهای آمریکایی قرار گرفتند و تمام سرنشینان اون که ده نفر از همراه خود سردار شهید سلیمانی و آقای ابو مهدی بودند از محافظین و همراهان تماماً به‌شهادت رسیدند».

 

 

زار زدن سرکردگان سپاه پاسداران از ضربه کاری و سهمگین هلاکت پاسدار جنایتکار قاسم سلیمانی

پاسدار رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسداران خامنه‌ای ۱۳ دی ۹۸:

«سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فصل جدیدی را آغاز خواهد کرد، جبهه مقاومت هم در نقطه شروع جدیدی قرار خواهد گرفت. آموزشهای لازم برای جبهه مقاومت و تدبیرهای لازم در طول حیات پر برکت ایشان روشن و واضح هست. قطعاً این شادی لحظه‌ای آمریکا و صهیونیستها دیری نخواهد پائید که به عزا تبدیل خواهد شد. ما در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بسیار از این خبر متأسف شدیم اما عزم ما برای گرفتن انتقام از آمریکای جنایتکار صهیونیستهای غاصب بیشتر خواهد بود و قطعاً این اتفاق رقم خواهد خورد».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/096bb955-0bb4-4ef1-b3c2-5a4a84669ca7"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات