728 x 90

سخنگوی مجاهدین: حملات مزدوران و عوامل رژیم به گزارش عفو بین‌الملل به دستور اطلاعات آخوندها

سخنگوی مجاهدین ۱۵مهر۹۹
سخنگوی مجاهدین ۱۵مهر۹۹

سخنگوی مجاهدین در روز ۱۵مهر درباره نیش زدنها و حملات مزدوران و عوامل و همدستان رژیم به گزارش عفو بین‌الملل که شمه‌ای از حقایق و مسئولان نظام را فاش کرده است گفت:

«تا آنجا که به مزدوران و عوامل رژیم از قبیل مصداقی برمی‌گردد بیش از ۱۴۰۰ زندانی سیاسی درباره نقش ننگین این مزدور نفوذی گواهی داده‌اند. از این رو مخالفت این قبیل مزدوران با گزارش عفو و مصرف آنها در رسانه‌های گوناگون، به تمام و کمال، طرح و برنامه و توطئــهٔ وزارت اطلاعات آخوندها برای تحت‌الشعاع قرار دادن و بی‌رنگ کردن نقش مجاهدین سر موضع و وفادار به سازمان و آرمان و رهبریشان است که فتوای خمینی درباره آنها صادر شده بود و جلادان رژیم از قبیل ابراهیم رئیسی و پورمحمدی کماکان بر ادامهٔ آن مصر هستند. همه می‌دانند که ۹۰درصد شهیدان قتل‌عام از مجاهدین هستند و از این‌رو هویت‌زدایی از آنها و به صحنه آوردن مزدوران نفوذی برای سخن گفتن پیرامون آنها بازی‌کردن در میز آمران و قاتلان قتل‌عام و یک ترفند ارتجاعی و استعماری برای به‌کار گرفتن شهیدان مجاهدین علیه مجاهدان سر موضع می‌باشد که خصم مبین خمینی و خامنه‌ای هستند.

پیدا شدن ۶۰نفر از عوامل درون مرزی و برون‌مرزی نظام و نیز پیدا شدن سر و کلهٔ مزدور نفوذی ایرج مصداقی از موضع دفاع از نخست‌وزیر خمینی در زمان قتل‌عام، و لجن‌پراکنی و پاچه گرفتن از عفو بین‌الملل در این رابطه به دستور اطلاعات آخوندها و جناح آخوندی-اعتدالی صورت می‌گیرد تا اعتدالیون و اصلاح‌طلبان داخل نظام، از ریشه نسوزند».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a25424e2-af68-43bc-8e4e-ac1c0f0df068"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات