728 x 90

سخنرانی کنت لوئیس وکیل مجاهدین در دادگاه سوئد در تظاهرات بستگان شهیدان سربه‌دار

کنت لوئیسی وکیل مجاهدین در دادگاه استکهلم
کنت لوئیسی وکیل مجاهدین در دادگاه استکهلم

کنت لوئیس وکیل مجاهدین در دادگاه سوئد روز ۱۸اسفند۱۴۰۰ در تظاهرات بستگان شهیدان سربه‌دار۶۷ حضور یافت و سخنرانی کرد.

وی در سخنان کوتاه خود گفت: دیروز روز خوبی در جریان دادگاه بود. من توضیحات بلند و مبسوطی را ارائه کردم .حمید نوری از همان روز اول سعی داشت که اصل فتوای خمینی را مورد تردید قرار بدهد اما من با مستندات کافی که آماده کرده بودم که بسیاری از آنها گفته‌های مقامات بالای رژیم بوده اثبات کردم که فتوا سندیت داشته است.

یکی از این اسناد صحبت‌های ابراهیم رئیسی است که او به نقش خود در آن اعدامها اذعان کرده است همه اینها نهایتاً حمید نوری را مجبور کرد که اصالت فتوا و این‌که باعث کشتار ۶۷شده را بپذیرد.

این موضوع از اهمیت زیادی برخوردار بود زیرا در شواهدی که ارائه کردم به‌خوبی مشخص شد که اعدامها نه تنها در اوین و گوهردشت بلکه در تمامی کشور صورت گرفته است پس ادعای مجاهدین مبنی بر اعدام سی هزار نفر درست بوده و یک واقعیت است.

مهمترین نکته این است که مدرکی که مجاهدین ارائه کردند که در آن ناصریان یا همان مقیسه‌ای روز قبل از سفر نوری به سوئد با او دیدار کرده است.

حمید نوری پذیرفت که صدای نوار صوتی همان صدای رئیس او مقیسه‌ای بوده و درست یک روز قبل از آمدنش به سوئد با وی ملاقات داشته است و نوار صوتی که مجاهدین ارائه کرده‌اند واقعیت دارد مقیسه در آنجا به او هشدار داده بود که ممکن است برای او تله گذاشته باشند.

می‌خواهم اضافه کنم که دیروز ما توانستیم او را به لرزه بیاندازیم و نگذاشتیم تا از زیر ضرب در برود من از پیشرفت دادگاه بسیار راضی هستم و حتی انتظار دارم که در روزهای بعد فراتر از این پیشرفت داشته باشیم.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2006bd95-4d3a-435b-9365-813dfae3e722"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات