728 x 90

رقم‌سازیهای رژیم در مورد نتایج سیرک انتخاباتی در تاریک‌خانه تجمیع آرا

آخوند جلاد ابراهیم رئیسی
آخوند جلاد ابراهیم رئیسی

رقم‌سازیهای رژیم در مورد نتایج سیرک انتخاباتی آن هم بعد از چند برابر شدن در تاریک‌خانه تجمیع آرا، اذعان به پایین‌ترین درصد در تمامی نمایشهای انتخابات ریاست‌جمهوری رژیم، و یک اعتراف ناگزیر به تحریم کوبنده مردمی و کاهش بی‌سابقه مشارکت است.

رحمانی فضلی وزیر کشور رژیم ۲۹خرداد۱۴۰۰:

لازمه به خدمت برسونم از کل واجدین شرایط ۵۹میلیون و ۳۱۰هزار و ۳۰۷نفر

کل آرا ماخوذه ۲۸میلیون و ۹۳۳هزار و ۴نفر است

میزان مشارکت ۴۸.۸ درصد

بدین‌وسیله آقای سیدابراهیم رئیسی با ۱۷.۹۲۶.۳۴۵ رأی حائز مقام اول و از طرف مردم عزیز مان امانتدار دستگاه اجرایی و به‌عنوان رئیس‌جمهور انتخاب شدند.

آقای محسن رضایی میرقائد ۳.۴۱۲.۷۱۲ نفر

و آقای عبدالناصر همتی با ۲.۴۲۷.۲۰۱ نفر

آقای سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی: ۹۹۲.۹۱۸ نفر

و بقیه آرا به‌عنوان باطله تلقی می‌شود که رقم حدود ۳.۷۲۶.۸۷۰ نفر است. (خبرگزاری صدا و سیمای رژیم ۲۹خرداد)

رقم‌سازی اعلام شده توسط وزیر کشور رژیم هم‌چنین نشان می‌دهد بیشترین درصد آرا بعد از رئیسی، مربوط به آرای باطله است، که ناظرات سیاسی آن را مهر باطل شد دیگری برای شعبده انتخابات رژیم توصیف کرده و می‌گویند سایر عدد و رقمهای سرهم‌بندی شده نیز، فقط یک چیز را ثابت می‌کند: پایان ماجرا و تخت شدن کامل بساط اصلاح طلب- اصول‌گرا که باعث شده ولی‌فقیه ارتجاع تنها راه بقا را در یکپایگی نظام جستجو کند.

دریک فرار به جلو مضحک، خامنه‌ای پس از شکست و فضیحت شعبده انتخاباتی، این سیرک رسوا را حماسه شور انگیز توصیف کرد و از شورای نگهبان ارتجاع، واز دولت آخوند روحانی و کاندیداهای سلاخی‌شده به‌خاطر پیشبرد نمایش انتخاباتی تشکر کرد. (سایت خامنه‌ای ۲۹خرداد)

آخوند شیاد شیخ حسن روحانی هم در پایان سیرک رسوای انتخاباتی به دیدار آخوند جلاد رفت و به او گفت: از امروز من، وزرا و معاونان همه در خدمت هستیم.

روحانی در سخنرانی‌اش در جلسه ستاد کرونا نیز گفت: بعد از ۴۵روز کرسی ریاست را به رئیسی تحویل می‌دهد و اضافه کرد که دولت او سخت‌ترین روزگار را در این سال‌ها گذرانده است.

آخوند روحانی ۲۹خرداد ۱۴۰۰:

انشاالله ۴۵روز دیگر مسئولیت ریاست‌جمهوری را عملاً به‌دست خواهد گرفت و این دولت دولت دوازدهم ۴۵روز دیگر پایان مأموریت و مسئولیت اش خواهد بود و همین جا من پیشاپیش افتخار می‌کنم که ما در دولتی بودیم که سخت‌ترین ایام تاریخ ایران را شاهد بودیم و بار مسئولیت را در طول یک قرن گذشته حداقل ما روزهایی به سختی این ایام در این سه سال و نیم مخصوصاً در این ۱۶ماه که هم تحریم را داشتیم و هم کرونا را داشتیم توانستیم این بار را بر دوش بگیریم. (تلویزیون شبکه خبر رژیم ۲۹خرداد)

وزارت کشور رژیم از اقدام گسترده امنیتی طی شش ماه گذشته شامل بسیج ۶۰۰هزار مأمور برای نمایش انتخاباتی خامنه‌ای خبر داد.

ذوالفقاری معاون امنیتی وزیر کشور دولت آخوند روحانی ۲۹خرداد۱۴۰۰:

همه نیروها در سراسر کشور در آمادگی کامل قرار داشتند و هنوز هم در آمادگی کامل هستند تعداد بیش از ۳۰۰هزار نفر به‌طور مستقیم برای تأمین شعب اخذ رأی مأموریت داشتند و بیش از ۳۰۰۰۰۰نفر هم مأموریت تأمین مرزها و شهرها و روستاها و راه‌ها را به عهده داشتند. (تلویزیون شبکه خبر رژیم ۲۹خرداد)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/583d8270-b9c0-487b-8b3f-01a6c97fa7ca"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات