728 x 90

رخداد ـ هشدار به دولت غارتگر رئیسی جلاد

این روزها آخوند و پاسدار و آقازاده‌های فاسد در وحشت از خشم و نفرت سراسری مردم یا در لانه‌های لاکچری خزیده و ظاهر نمی‌شوند و یا با سلاح و سپاه و محافظ بیرون می‌آیند.

 

معین‌الدین سعیدی در مجلس آخوندی ـ ۳۰مرداد ۱۴۰۰:

عزیزان این حجم از محافظ چرا؟ از چه چیز داریم محافظت می‌کنیم؟ در برابر مردم؟

 

در همین هراس نسبت به فرجام کار غارتگران و آقازاده‌های حکومتی که در همدستی با بانکها جان و نان مردم را به یغما بردند هشدار دادند.

 

معین‌الدین سعیدی در مجلس آخوندی ـ ۳۰مرداد ۱۴۰۰:

آقای رئیسی البانک و البانک و ما ادراک مع البانک با این ساختار فاسد نظام بانکی چه می‌خواهید بکنید؟ وزرای محترم امان از آقازادگان بترسید از این آقازادگان که هر مدیر متعهدی را می‌تواند به حضیض ذلت برساند.

 

یک رسانهٔ حکومتی ضمن اعتراف به فساد سیستماتیک بانکها در بالای نظام نوشت:

بانک‌ها با سهم ۹۰درصدی در تشکیل نقدینگی متهم ردیف اول تورم در کشور هستند که

باعث فربه‌سازی طبقه توانمند شده است.

طبقه متوسط و ضعیف هیچ‌گاه توان تسهیلات گیری از شبکه بانکی کنونی را ندارد.

 

یک هم‌وطن از اهواز:

مردم دارند نابود می‌شوند این مرد بدبخت با آب فاضلاب حمام می‌کند می‌خواهیم ببنیم مسئولان اختلاسگر تا کجا می‌خواهند مردم را بکشند. مردم بدبخت شدند از ضعف از فقر دارند می‌نالند می‌خواهیم ببینیم کی به داد این بدبختها می‌رسه؟

 

راستی! خامنه‌ای تا کجا می‌تواند با این وضعیت ادامه دهد؟

 

فاطمه از کرج ـ ۲۹مرداد ۱۴۰۰:

خامنه‌ای اشتباه محاسبه می‌کنه باید بدونه ما مردم ایران ویروس ولایت و ویروس کرونا را با هم دفن می‌کنیم. هر قیمتی هم داشته باشه ما می‌دیم تا آخرش هم پشت همیم تمام این گرونی‌ها، چپاولها و کشتارها زیر سر خامنه‌ای ملعونه اما مردم ایران عزمشون را جزم کردن که ریشه این آخوندها را بسوزانند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ceb8818b-4119-4487-b52d-6fa5625ab1e5"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات