728 x 90

رخداد ـ اعتراف به ۵۰میلیارد دلار کسری؛ خودزنی ناگزیر

سرانجام آخوند شیاد، روحانی، در تنگنای تحریم و بن‌بست سرنگونی، برخلاف روضه جهش تولید و مقابله با تحریم، اعتراف کرد: «در شرایط فشار فوق‌العاده تحریم در این سال‌ها ما در سال ۵۰میلیارد دلار درآمد ما کم شده».

در این تنگنا، شبکه‌های تروریستی و تبلیغاتی برون‌مرزی خامنه‌ای هم دچار بحران شدند.

پیمان جبلی، معاون برون‌مرزی سازمان صدواسیمای رژیم ۲۱خرداد ۹۹: «رادیو دری پس از ۴۰سال فعالیت در افغانستان به‌علت بدهی قطع شد. یوتل‌ست، پخش شبکه الکوثر را به‌بهانه بدهی قطع کرد.پرس تی‌. وی، العالم، آی فیلم انگلیسی و عربی نیز از روی ماهواره حذف می‌شوند».

آخوند روحانی ۲۱خرداد ۹۹: «۵۰میلیارد دلار... یعنی حدود ۲برابر بودجه پارسال».

اعتراف به ورشکستگی و بن‌بست در حالی است که در نگرانی از قیام، سلامت مردم را در قربانگاه کرونا فدای امنیت نظام کردند.

رحمانی فضلی ۲۰خرداد ۹۹: «اگر ما فقط به موضوع سلامت واقعاً بخواهیم توجه کنیم نباید این بازگشایی‌ها انجام بشود».

روحانی نگفت همین پول باقیمانده هم خرج سرکوب و دستگیری مردم می‌شود.

پیام از ستاد فرماندهی نیروی انتظامی ۲۲اردیبهشت ۹۹: «من دستگیری خواستم ازتون پیشگیری نه. من حداقل در خصوص این موتورسیکلت‌سوارها یه کاری بکنین سطح حوزه‌تون».

رهبر مقاومت ضمن اشاره به خودزنی سیاسی و اقتصادی روحانی در اعتراف به ورشکستگی نظام گفت: «منظورش این است که رژیم به‌جای کوتاه‌آمدن از سرکوب و تروریسم و جنگ‌افروزی و پروژه‌های اتمی، زانو بر گردن و گرده مردم ایران گذاشته و می‌خواهد با گران کردن بنزین و برق و نان و با میدان دادن به کرونا راه نفس آنها را ببندد.

اما آتش قیام از زیر خاکسترهای نظام شعله خواهد کشید. سرانجام ارتش گرسنگان و آزادی‌ستان است که رژیم ایران‌ستیز و ضدبشر را به‌زانو درمی‌آورد»(مسعود رجوی ـ ۲۲خرداد ۹۹).

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4ec22550-716d-4f57-8a07-7088e13ef4ad"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات