728 x 90

رئیس بخش عفونی بیمارستان مسیح دانشوری: مردم برای بستری در اورژانس صف کشیده‌اند

پیام طبرسی
پیام طبرسی

رئیس بخش عفونی بیمارستان مسیح دانشوری روز ۲۹شهریور گفت: «این روزها چیزی به اسم سرماخوردگی نداریم و هر علامت تنفسی مطمئناً کروناست».

پیام طبرسی افزود: «متأسفانه در چند روز گذشته آمار مراجعه به اورژانس از حدود ۶۸ نفر، به‌حدود ۲۰۰ نفر در روز رسیده، به گونه‌یی که مردم برای بستری شدن در اورژانس صف کشیده‌اند».

وی تأکید کرد: «نباید صبر کنیم که شرایط بحرانی شود و بعد به‌دنبال حل آن بحران باشیم. شیوع موج سوم از اواخر هفته گذشته آغاز شده و اگر به همین منوال پیش برویم، طبق تخمین حریرچی، در آبان ماه مرگ و میر ناشی از کرونا به ۶۰۰ نفر در روز خواهد رسید». (ایسنا ۲۹شهریور)

در همین روز عضو شورای حکومتی شهر تهران به فوت روزانه بیش از ۶۰ نفر اعتراف کرد. زهرا صدراعظم نوری به افزایش جان‌باختگان کرونا در تهران اعتراف کرد و گفت: «در حال حاضر آمار فوتی‌ها در تهران بیش از ۶۰ نفر است که نسبت به ماه قبل افزایش یافته است. وی افزود: در حال حاضر تعداد مبتلایان به کرونا و فوتی‌های ناشی از این بیماری دوباره افزایش یافته است». (تین نیوز ۲۹شهریور)

لازم به توضیح است که همین امروز آخوند شیاد روحانی گفت: «در برخی از کشورهای همسایه ما شروع شده یک چیزی مثلاً شبه ذات الریه این هم که از کرونا خطرناک‌تر هست بنابراین احتمال هست این وارد کشور بشود» .

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/28c35a90-ff1b-4ba3-8549-8f31355a5f9d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات