728 x 90

دستورالعمل رئیسی جلاد، پاسدار قالییاف و دژخیم اژه‌ای برای تحمیل حجاب اجباری و سرکوب عمومی

تشدید سرکوب در ایران
تشدید سرکوب در ایران

دستورالعمل رئیسی جلاد، پاسدار قالییاف و دژخیم اژه ای

برای تحمیل حجاب اجباری و سرکوب عمومی

از زبان سرکرده جنایتکار نیروی انتظامی در استان لرستان

جمعه بازار خامنه‌ای در خرم‌آباد-۱۸فروردین ۱۴۰۲

 

سران سه قوه در مرکز یک دستور عمل در راستای اجرای وظایف مسئولان

برای اجرایی کردن در سطح جامعه ابلاغ کرده‌اند

و این رو مجموعه خدمتگزاران در حوزه انتظامی با قاطعیت انجام خواهد داد

بدون هیچ‌گونه اغماضی

 

در بحث حجاب همه دستگاههای اجرایی بیش از بیست دستگاه

باید کار بکنند

 

اگر در بیمارستان بیماران رعایت حجاب نکرده باشند

مسؤلان متولی حق ندارند به آنها خدمات بدهند

و اگر عکس اتفاق بیفتد آن دستگاهها مدیران‌شان باید جوابگو باشند

 

پاسدار الهی سرکرده نیروی سرکوبگر انتظامی در استان لرستان ۱۸فروردین ۱۴۰۲:

سران محترم سه قوا در مرکز یک دستور عمل متعدد شکلی در راستای اجرای وظایف مسئولان و دستگاههای اجرایی تدوین کردن و ابلاغ کرده‌اند جهت اجرایی نمودن در سطح جامعه... . مسائل ریزی در جامعه است که ان‌شاءالله همه دستگاههای اجرایی در بحث عفاف و حجاب بیش از بیست دستگاه و سازمان انقلابی و اجرایی باید کار بکنن کار ایجابی انجام بدهند که ما در سطح جامعه شاهد چنین معضلاتی نباشیم.

یک دستورالعملی در بحث عفاف و حجاب ابلاغ شد وظیفه همه دستگاهها را در تحت عنوان دستورالعمل ناظران ابلاغ کردند که چند تا ناظرش الآن که بنده توضیح خواهم داد ماها باید اجرا بکنیم.

-اولین ناظر ناظر یک است که بحث کشف حجاب در خودرو که کم‌وبیش ما هم شاهدیم... ما در حدود سه هزار نفر بیش از سه هزار نفر الآن ناظر فعال کردیم و آموزش دادیم که ان‌شاءالله شروع به کار بکنند البته از روز گذشته رسماً کلید خورد.

- مرحله دوم که این پیامک برای کسی بره و دارای سابق باشه و پیامک اول به او ابلاغ شده باشه و رعایت نکرده باشد راساً در بحث دستورالعملی که ابلاغ شده امنیت اخلاقی ما و همکاران ما در هر حوزه انتظامی وارد عمل می‌شوند و این خودرو را توقیف خواهند کرد و این رو مجموعه خدمتگزاران در حوزه انتظامی با قاطعیت انجام خواهد داد بدون هیچ‌گونه اغماضی (تکبیر: الله‌اکبر... مرگ بر منافقین... )

و بدانند کسانی که این تکلیفه تکلیف دینی و شرعی‌شان رو خدای نخواسته اجرا نکنند و ناظران که مورد اعتماد ما در حوزه انتظامی هستند و به جد هم حمایت خواهیم کرد از ناظران ما هم ما هم همه دستگاههای اجرایی و در رأس آن دستگاه محترم قضا برابر هماهنگی‌های و جلساتی که داشتیم به جد از این عزیزان دفاع خواهیم کرد و تحت پوشش قرار خواهیم داد و اینها محرمانه است!

ما در مجموعه انتظامی و دستگاه قضایی کوتاه نخواهیم آمد از دیروز هم استارت زدیم و تأکید و توصیه من به همکاران خود در مجموعه انتظامی این است که به جد برخورد کنند و نگذارن این مسأله شرعی و تکلیف شرعی روی زمین بماند.

هیچ‌گونه ورودی به اماکن عمومی و دولتی و ارائه خدمات به کسایی که آن موازین شرعی و قانونی رو در بحث عفاف و حجاب رعایت نکرده باشند مطلقاً ممنوع است و حق ارائه هیچ‌گونه خدماتی ندارند

اگر کسی ورود پیدا کند به اماکنی در ورودش ظاهر حجاب و عفاف و رعایت کرده باشه ولی برود داخل یک مکانی چه مکان خصوصی باشه چه مکان دولتی کشف حجاب کرد ان دستگاه حق ارائه هیچ‌گونه خدماتی به ایشان ندارد باید محروم بشه کسی به بیمارستان مراجعه می‌کنه و می‌رود در اونجا خدماتی جهت دیگه سلامت خودش می‌گیره مسئولان متولی در این بیمارستان اگر رعایت حجاب نکرده باشند حق نداره ایشان خدمات بده ما هم حمایت خواهیم کرد همه دستگاههای اجرایی از این‌گونه مدیران حمایت خواهد کرد و اگر عکس اتفاق بیفتد ان دستگاهها مدیران‌شان باید بیان و جوابگو باشند

ما یک سری دوربین‌ها الآن داریم در کف معابر و خیابان‌ها و اینها رو زیاد خواهیم کرد بدانند کسانی که در معابر و اماکن عمومی مثل تفرجگاهها پارکها می‌روند و خدای نخواسته و کشف حجاب کنند اینها چهره زنی خواهند شد.

مورد آخر ناظر چهار است که کشف حجاب در فضای مجازی باشد یا هر گونه اقدامی که برخلاف آن اعتقادات ما باشد و آنچه که در شرع اسلام بر او تأکید شده این هم پلیس فتا هم در سپاه و هم در اداره اطلاعات کاملاً ما تیم‌های گذاشتیم و دیروز هم شروع کردیم با تعدادی از اینها هم در اماکن هم در فضای مجازی هم الحمدالله به‌خوبی از دیروز برخورد شد.

(تلویزیون شبکه افلاک رژیم ۱۸فروردین)

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/76161fe1-fff0-405f-b447-6a188af4ff73"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات