728 x 90

خبرگزاری فرانسه: دونالد ترامپ تا همینجا زیانهای سنگینی به اقتصاد ایران وارد آورده است

دونالد ترامپ
دونالد ترامپ

خبرگزاری فرانسه، در گزارشی دربارۀ تصمیم امشب دونالد ترامپ درباره برجام، نوشته است که تا همینجا دولت ایالات متحد آمریکا زیانهای سنگینی به اقتصاد ایران وارد آورده و اقتصاد ایران به‌دلیل تدابیر بی‌ثبات کنندۀ رئیس‌جمهوری آمریکا، دونالد ترامپ، و مشکلات و مسائل داخلی کشور صدمات بسیاری متحمل شده است.
از جمله نتایج این تدابیر بی‌ثبات کننده کاهش ۴٠درصدی ارزش ریال در مقابل دلار و فرار بین ۱۰ تا ۳۰میلیارد دلار سرمایه از کشور طی هفته‌های اخیر بوده است.

خبرگزاری فرانسه در گزارش خود به نمایشگاه بین‌المللی سالانۀ نفت نیز اشاره کرده که روز سه‌شنبه  هشتم مه (18اردیبهشت) در تهران گشایش یافت و افزود در این نمایشگاه  حضور شرکتهای خارجی در قیاس با گذشته ناچیز بوده است.

خبرگزاری فرانسه به‌نقل از نمایندۀ یک شرکت خارجی در این نمایشگاه نوشته است که سران رژیم ایران پیش‌بینی نمی‌کردند که دولت آمریکا حتی محدودیتهای بانکی علیه ایران را پس از برجام حفظ کند، به‌طوری که بانک‌های خارجی مبادلات خود را با رژیم ایران متوقف سازند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/22f8f70d-658a-4020-813e-1281ce11a37e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات