728 x 90

استرالیا - گردهمایی حقوق‌بشر ایران با حضور سناتور کلر چندلر و جولیان لیزر، فراخوان به لغو حکم اعدام زندانی سیاسی محمد جواد وفایی

استرالیا - گردهمایی حقوق‌بشر ایران با حضور سناتور کلر چندلر و جولیان لیزر
استرالیا - گردهمایی حقوق‌بشر ایران با حضور سناتور کلر چندلر و جولیان لیزر

استرالیا

گردهمایی حقوق‌بشر ایران

با حضور سناتور کلر چندلر و جولیان لیزر عضو مجلس فدرال

فراخوان به لغو حکم اعدام زندانی سیاسی محمد جواد وفایی

 

سناتور کلر چندلر

سپاه پاسداران فعالیت‌های تروریستی را با استفاده از قتل، ترور و آدم‌ربایی انجام می‌دهد

به همین دلیل باید در لیست سازمانهای تروریستی استرالیا قرار بگیرد

 

به ابتکار جولیان لیسر نماینده مجلس فدرال استرالیا در حومه شمالی سیدنی یک گردهمایی در مورد وضعیت حقوق‌بشر در ایران در سالن اصلی گلاپ هونزبی برگزار کرد که سخنران اصلی آن سناتور کلر چندلربود. هیأتی از هواداران مجاهدین و حامیان مقاومت ایران در این برنامه شرکت کردند.

خانم سناتور کلر چندلر گفت: ما می‌دانیم که سپاه پاسداران فعالیت‌های تروریستی را با استفاده از قتل، ترور، آدم‌ربایی و صدور ترور در سراسر جهان انجام می‌دهد. و این دقیقاً همان فعالیت‌هایی است که توسط یک سازمان تروریستی انجام می‌شود... به همین دلیل است که از دولت می‌خواهیم تا اصلاحیه‌ای در قانون جنایی انجام دهد تا اجازه دهد سپاه پاسداران در فهرست تروریستی قرار گیرد. ما می‌خواهیم با دولت کار کنیم تا مطمئن شویم که این اتفاق می‌افتد، زیرا می‌دانیم که کشورهای دیگر در سراسر جهان این کار را انجام داده‌اند.

 

در بخشی از این گردهمایی پیتر مورفی از حامیان استرالیایی دموکراسی در ایران با اشاره به‌قتل‌عام ۳۰۰۰۰ زندانی سیاسی در سال۱۳۶۷ و اعدام زندانیان سیاسی که هم‌چنان ادامه دارد از خانم سناتور چندلر درخواست کرد تا از طرف کشور استرالیا برای وارد کردن موضوع قتل‌عام ۶۷ در گزارش مجمع عمومی آتی سازمان ملل کمک کند. سناتور چندلر از این پیشنهاد حمایت و تأکید کرد که با موضوع زنان ایرانی و حقوق‌بشر به شیوه‌ای دو حزبی توسط حزب لیبرال و حزب حاکم کارگر برخورد خواهد شد.

حاضران در این گردهمایی تصاویر زندانی سیاسی هوادار مجاهدین محمد جواد وفایی قهرمان بوکس را که به اعدام محکوم شده در دست گرفته و به فراخوان لغو اعدام وی پیوستند.

سناتور چندلر و نماینده جولیان لیسر صدور حکم اعدام را محکوم کردند.

جولیان لیسر نماینده مجلس فدرال استرالیا

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/fe9e47a9-2e0b-455e-b3f7-b6b8eba63720"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات