728 x 90

حمله به ایستگاه راه‌آهن اوکراین - زلنسکی: شیطانی که هیچ حد و مرزی نمی‌شناسد

حمله موشکی روسیه به ایستگاه قطار در اوکراین
حمله موشکی روسیه به ایستگاه قطار در اوکراین

فاکس نیوز روز ۱۹فروردین در گزارشی از حمله موشکی روسیه به ایستگاه قطار در اوکراین نوشت: واکنش زلنسکی به حمله به ایستگاه راه‌آهن اوکراین با این عبارات بود: «شیطانی که هیچ حد و مرزی نمی‌شناسد».

فاکس نیوز افزود: مقامات اوکراین می‌گویند دهها کشته در حمله‌یی که در حین تخلیه واقع شد، گزارش‌شده است.

ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین، روز جمعه پس از حمله به ایستگاه راه‌آهن در شرق اوکراین که به‌گفته مقامات، دهها کشته بر جای گذاشت، ارتش روسیه را تحت عنوان «شیطانی که هیچ حد و مرزی نمی‌شناسد» توصیف کرد.

 

وزارت دفاع اوکراین اعلام کرد که نیروهای روسیه دو حمله موشکی به ایستگاه قطار در کراماتورسک انجام دادند، جایی که عملیات تخلیه غیرنظامیان در حال انجام بود. تصاویر گرفته شده در روزهای اخیر جمعیت زیادی از اوکراینیها را به تصویر کشیده است که روی سکوهای ایستگاه به امید فرصتی برای فرار از تهاجم خونین روسیه، که اکنون وارد چهل و چهارمین روز خود شده است، ایستاده‌اند.

زلنسکی صبح جمعه در صفحه فیس‌بوک خود نوشت: «آنها که قدرت و شهامت مقابله با ما در میدان جنگ را ندارند، به شیوه‌ای غیرانسانی جمعیت غیرنظامی را نابود می‌کنند. "این شیطانی است که هیچ حد و مرزی نمی‌شناسد. و اگر مجازات نشود هرگز متوقف نخواهد شد."

 

آسوشیتدپرس در گزارشی نوشت: اصابت موشک به ایستگاه قطار در اوکراین که مملو از مردم بود، ۵۰کشته بر جای گذاشت.

مقامات اوکراینی اعلام کردند، موشکی که به ایستگاه قطاری که هزاران نفر برای خروج در شرق اوکراین هجوم آورده بودند، اصابت کرد، موجب کشته شدن ۵۰نفر گردید. این در حالیست که مقامات هشدار دادند که انتظار دارند شواهد بیشتری از جنایات جنگی در مناطق رها شده توسط نیروهای روسی پیدا کنند.

عکس‌ها از صحنه اجساد پوشیده از برزنت روی زمین و بقایای موشکی را نشان می‌دهند که عبارت «برای بچه‌ها» روی موشک به زبان روسی نوشته شده بود. دفتر دادستان کل اوکراین گفت که حدود ۴۰۰۰ غیرنظامی در داخل و اطراف ایستگاه حضور داشتند و افزود که بیشتر آنها زنان و کودکانی بودند که به فراخوانها برای ترک منطقه قبل از شروع یک حمله تمام‌عیار توسط روسیه در شرق کشور گوش دادند... 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2852d0e4-be6d-4828-b68f-0abb376adb95"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات