728 x 90

جلسه استماع کمیته نیروهای مسلح سنای آمریکا، آدمیرال فالر: رژیم ایران هم‌چنان سردمدار حامی تروریسم در سراسر دنیا است

آدمیرال فالر فرمانده فرماندهی جنوب آمریکا
آدمیرال فالر فرمانده فرماندهی جنوب آمریکا

آدمیرال فالر فرمانده فرماندهی جنوب آمریکا روز سه‌شنبه ۱۸تیرماه در جلسه استماع کمیته نیروهای مسلح سنای آمریکا گفت: رژیم ایران هم‌چنان سردمدار حامی تروریسم در سراسر دنیا است و در اقصا نقاط دخالت دارد. ما این را اخیراً در حملات آنها به نفتکشها دیدیم. آنها مسئول دست‌کم دو حمله تروریستی در این نیم‌کره هستند. در واشنگتن دی.سی آنها تلاش کردند سفیر عربستان سعودی در آمریکا را به‌قتل برسانند. و حمله تروریستی تحت حمایت دولت آنها در آرژانتین. و ارتباطات فعالی بین رژیم ایران و فعالیت‌های جمع‌آوری کمک مالی حزب‌الله لبنان در سراسر منطقه وجود دارد. ما این فعالیت‌ها را از نزدیک زیر نظر داریم.

 

آدمیرال فالر در ادامه گفت: رژیم ایران پروازهای مستقیم از تهران به کاراکاس را از نو آغاز کرده است. و روابط دیپلماتیک را مجدد تقویت کرده است. رژیم ایران به همراه چین، روسیه در کنار کوبا دست‌اندرکار فعالیت‌هایی هستند که عمیقاً برای دموکراسی و ثبات منطقه ضرر دارند و برخلاف منافع آمریکا است.

 

وی افزود: پشتیبانی رژیم ایران از مراکز بنیادگرایان با اهدافی مشکوک و سؤال‌برانگیز در سراسر نیم‌کره وجود دارد که ارتباط قابل توجهی با فعالیت‌های تروریستی شناخته شده رژیم ایران دارد. ما اینها را رصد می‌کنیم و با شرکایمان مانند آرژانتین و برزیل کار می‌کنیم تا اطلاعات در مورد این تهدیدات را به اشتراک بگذاریم.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/48cd312b-44eb-402f-af12-c4df095788cb"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات